معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یک بانوی نیکوکار اهوازی، 6 میلیارد ریال برای ساخت مراکز بهداشتی به این دانشگاه اهدا کرد.
کد خبر: ۶۵۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 18 September 2018

دکتر نوذر درستان بیان کرد:با توجه به ماموریت این دانشگاه در زمینه تنوع بخشیدن به منابع مالی مورد نیاز بخش سلامت از طریق جلب مشارکت مردم، معاونت اجتماعی دانشگاه موفق به کسب اعتماد و موافقت بانوی نیکوکار منیژه گلزاری با اهدای مبلغ یاد شده برای مشارکت مالی در پروژه های عمرانی شد.

وی افزود: این بانوی نیکوکار در نامه ای خطاب به این معاونت، استفاده از این مبلغ را برای پیشبرد پروژه ساخت واحدهای بهداشتی در زمین اهدایی از جانب یکی از خیرین مد نظر قرار داده است.

درستان ادامه داد: به منظور تشویق خیرین و جلب مشارکت عملی آنها در زمینه تامین منابع مورد نیاز این دانشگاه، انتظار می رود کلیه فرایند عمرانی پروژه مذکور با سرعت، دقت و امانت ویژه به انجام رسیده و در صورت نیاز به منابع مالی تکمیلی، از اعتبارات ملی، استانی و دانشگاهی تامین شود.

560 خانه بهداشت ، 170 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و 120 پایگاه سلامت زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال هستند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار