رقابت‌های کونگ‌فو توآی جهان، اواخر بهمن‌ماه به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 18 September 2018

علی امانی، رییس هیات کونگ‌فو استان اظهارکرد: قرار است این مسابقات اواخر بهمن‌ماه در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اهواز برگزار شود. پیش‌بینی می‌کنیم نزدیک به 60 کشور در این مسابقات حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: سبک توآی، سبکی کاملا ایرانی و برای اولین بار است که تحت عنوان مسابقات جهانی برگزار خواهد شد. تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر این پیکارها در نظر گرفته شده و زیرساخت لازم فراهم است.

رییس هیات کونگ‌فو خوزستان خاطرنشان‌کرد: در حاشیه این رقابت‌ها قرار است، مجمع فدراسیون توی‌آی جهان، مجمع فدراسیون توآی آسیا و کلاس‌های مربیگری و داوری درجه C بین‌المللی نیز در اهواز برگزار شود.

وی تاکید کرد: این رقابت‌ها فرصت خوبی است تا ورزشکاران ایرانی بتوانند بیش از این خود را به جهان معرفی کنند. از ایران نیز در هر یک از بخش‌های آقایان و بانوان، تیم خواهیم داشت و تلاش می‌شود که خوزستانی‌ها نیز در قالب تیم ایران به مصاف حریفان بروند.

امانی عنوان کرد: با توجه به ایرانی بودن سبک توآی، تلاش ما برای نشان دادن هر چه بیشتر این سبک به جهان است و امیدواریم مسوولان و همچنین ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در برگزاری هر چه بهتر و در شان نام خوزستان به ما کمک کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کونگ فو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار