فرمانده مرزبانی خوزستان خبر داد:
فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری در آبراه اروند و کشف ۱۳۳ میلیارد و ۴۴۰ ریال کالای قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 18 September 2018

سردار عبداله نظرپور اظهار کرد: دریابانان پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی روز گذشته در حین کنترل شناورهای عبوری موفق شدند، یک فروند شناور تجاری حامل محموله لوازم یدکی خودرو را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بنادر آبادان در حرکت بود، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی دقیق مأموران از شناور توقیف شده، ۵۵۶ کارتن هرکدام حاوی ۱۲ هزار در مجموع شش میلیون و ۶۷۲ هزار عدد چراغ سکن خودرو که قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۱۳۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار نظرپور در پایان عنوان کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی در سال جدید مجموعه مرزبانی خوزستان با ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی و انتظامی، سایر ادارات و ارگان های دولتی و مرزنشینان تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدارو پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار