فرمانده سپاه ناحیه دزفول خبرداد:
فرمانده سپاه ناحیه دزفول از تدارک ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 17 September 2018

سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل ناحیه مقاومت بسیج دزفول، اظهار کرد: امروزه امنیت و آسایش کشورمرهون جانفشانی و ایثارگری های شهدا و جانبازان در ۸ سال دفاع مقدس بوده و باگذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی ثمره این ایثارو ازخودگذشتگی ها روز بروز بیشتر نمایان می شود.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور از نظر تحریم و مشکلات اقتصادی، افزود: تمام تلاش دشمن این است که انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نرسد و ازسویی شکست های پی درپی اسکتبارجهانی در منطقه با وجود حمایت های مالی عربستان موجب خشم دوچندان آمریکا و متحدانش شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه امروزه شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی ازسوی دشمنان ایران هستیم، گفت: توان دفاعی قوی و مقتدر ایران موجب شده تا دشمن جرات حمله نظامی نداشته باشد بنابراین زمینه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در تیررس اقدامات دشمن است. دشمن تلاش دارد با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان، القای ناکارآمدی نظام و نارضایتی عمومی کارخود را جلو ببرد اما خوشبختانه بصیرت رهبرانقلاب و مردم موجب شده تا همانند ۴۰ سال گذشته این توطئه ها خنثی شود.

سرهنگ سعادت زاده درادامه از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) همزمان با سراسر استان خوزستان در دزفول خبر داد و گفت: این رزمایش فردا ساعت ۱۰ صبح با حضور بسیج گردان امام حسین (ع) و بیت المقدس از مسجد جامع آغاز و تا حسینیه ثارالله ادامه دارد.

وی بااشاره به بکارگیری تمام تجهیزات خودرویی و نیرویی در این رزمایش، تصریح کرد: این رزمایش اولین بار درزمان دفاع مقدس با حضور ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود و رزمایش فردا دومین مرحله از برگزاری این برنامه است که به صورت شهرستانی در تمام شهرهای استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ سعادت زاده همچنین بابیان اینکه ۲۵ گروه جهادی از ابتدای شهریورماه تا کنون به منظور محرومیت زدایی از مناطق محروم دزفول به این مناطق اعزام شدند، گفت: اقدامات عمرانی، توزیع نوشت افزار، اعزام تیم های پزشکی و برنامه های آموزشی از جمله اقدامات گروه جهادی در مناطق محروم بوده ضمن اینکه فعالیت این گروه ها همزمان با برگزاری رزمایش عاشورایی حضرت محمد(ص) ۲ بیشتر می شود.

۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول درادامه از تدارک ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد و گفت: دراولین روز از هفته دفاع مقدس علاوه بر برگزاری رژه نیروهای مسلح ، نمایشگاه بزرگی در پارک دولت دزفول با ۲۶ غرفه بر پاخواهد شد که دراین غرفه ها خدمات و دستاوردهای ادارات و سازمان و نهادهای مختلف از دوران دفاع مقدس تاکنون به نمایش عموم قرار گذاشته می شود.

وی نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری ۸ یادواره شهدا در سطح شهرستان دزفول درحوزه خواهران و برادران، اعزام راویان دفاع مقدس به مساجد و مدارس، برگزاری نمایشگاه در حوزه های بسیج، غبارروبی مزار شهدا، دیدار باخانواده شهدا، اعزام گروه های جهادی و پزشکی به مناطق محروم، تشدید گشت های محله محوربسیج، تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را از مهمترین برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته دفاع مقدس در دزفول عنوان کرد.

سرهنگ سعادت زاده همچنین از افتتاح مسجد جامع بخش سردشت، افتتاح مسجد امام سجاد، افتتاح پروژه آبرسانی به طول ۱۳ کیلومتر به ۳ روستای محروم در منطقه شهیون، بهره برداری از زمین چمن روستای حسین کلولی و تکمیل مسجد روستای آبیدسره و توزیع لوازم تحریر و ارزاق بین خانوارهای نیازمند توسط بسیج سازندگی به مناسبت این هفته خبر داد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار