استاندار خوزستان:
وی بیان کرد: این که خوزستانی ها 10 درصد از کاروان اعزامی ایران به رقابت های پارآسیایی جاکارتا را تشکیل می دهند، ارزشمند و یعنی یک کار مضاعف، تیمی، با برنامه، تشکیلاتی و منظمی انجام شده است تا توانسته کسب سهمیه ای بیشتر از متوسط جمعیت مان داشته باشیم و این نیز یک کار تیمی است که در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان خوستان و مجمع نمایندگان استان حمایت های خوبی داشته اند.
کد خبر: ۶۵۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 15 September 2018

غلامرضا شریعتی در مراسم بدرقه ورزشکاران خوزستانی اعزامی به رقابت های پارآسیایی جاکارتا که امروز در استانداری برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، اظهارکرد: این که نسبت به دوره قبلی رقابت های پارآسیایی، تعداد ورزشکارن مان رشد 50 درصدی داشته، موضوعی ارزشمند است که جا دارد از تمام کسانی که در این زمینه تلاش کردند و باعث شدند نام خوزستان بیشتر برده شود و این استان مورد توجه قرار گیرد، قدردانی می کنم.

به گزارش"تابناک"؛ وی بیان کرد: این که خوزستانی ها 10 درصد از کاروان اعزامی ایران به رقابت های پارآسیایی جاکارتا را تشکیل می دهند، ارزشمند و یعنی یک کار مضاعف، تیمی، با برنامه، تشکیلاتی و منظمی انجام شده است تا توانسته کسب سهمیه ای بیشتر از متوسط جمعیت مان داشته باشیم و این نیز یک کار تیمی است که در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان خوستان و مجمع نمایندگان استان حمایت های خوبی داشته اند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین میزبانی مسابقات بین المللی در استان، فراهم شدن شرایط بهتر و بازسازی و نوسازی زیرساخت های فرسوده، همگی ارزشمند بوده و این مجموعه اقدامات باعث شده است تا شما ورزشکاران شرایط بهتری را داشته باشید. همانطور که خود ورزشکاران نیز اشاره کردند، سال های سال بود که حداقل ها برای تمرینات آن ها فراهم نبود اما اکنون شرایط بهبود پیدا کرده است.

شریعتی عنوان کرد: انتظار داریم و امیدواریم که سهمیه خوزستان بیشتر از این هم شود و شما ورزشکاران بتوانید بیش از این در رقابت های پارآسیایی جاکارتا صاحب مدال شوید، ضمن این که در پارالمپیک توکیو نیز باز هم خوزستانی ها شرایط بهتری را نسبت به اکنون داشته باشند. ما نیز تلاش می کنیم تا زیرساخت ها و شرایط ورزشی و تمرینی شما را بهتر فراهم کنیم.

وی در خصوص مجموعه ورزشی کوی طلاب که یکی از مطالبات ورزشکاران جانباز و معلول خوزستانی محسوب می شود عنوان کرد: من تاکنون چندین بار پیگیر وضعیت این پروژه از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بوده ام که با توجه به تغییر قیمتی که داشتیم، پیمانکاران کار آن ها را به تاخیر انداخته اند که ان شاءالله این مشکل نیز حل می شود و پیمانکاران مجددا با دلگرمی کار را دنبال کنند. ما مُصر هستیم که این مجموعه برای دهه فجر آماده افتتاح شود.

استاندار خوزستان در خصوص یکی دیگر از مطالبات ورزشکاران اعزامی مبنی بر یکسان سازی پاداش مربیان و ورزشکاران نیز اظهار کرد: میانگین مدال آوری ورزشکاران اعزامی به عنوان جوایز مربیان در نظر گر فته می شود تا ان شاءالله این دغدغه ورزشکاران نیز مرتفع شود.

شریعتی در پایان جوایز ورزشکارانی که موفق به کسب مدال طلا، نقره برنز شوند را به ترتیب مبلغ 30، 20 و 10 میلیون تومان اعلام کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار