سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر می‌گوید نتیجه بازی آن‌ها مقابل سپاهان از قبل قابل پیش‌بینی بود.
کد خبر: ۶۵۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ 14 September 2018

شهرداری ماهشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب سپاهان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. داود مهابادی، سرمربی شهرداری ماهشهر در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: این برد را به سپاهان تبریک می‌گویم. شروع بدی در این بازی داشتیم و در پنج دقیقه اول، دو گل دریافت کردیم. خط دفاعی ما بسیار آسیب‌پذیر بود و در گل‌هایی که دریافت کردیم، خط دفاعی بیشترین تقصیر را داشتند. از دقیقه ۳۰ تا ۹۰ توانستیم بازی را به تعادل بکشیم و توانستیم به آن‌ها گل بزنیم. از اینکه در نیمه دوم خودمان را پیدا کردیم و توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم، تجربه خوبی برای ادامه رقابت‌های لیگ یک بود.

او افزود: نتیجه بازی از قبل از بازی قابل پیش‌بینی بود. امیدوارم سپاهان در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام‌حذفی موفق باشد. از هواداران سپاهان به خاطر اینکه تا پایان بازی تیم خودشان را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

سرمربی شهرداری ماهشهر در پاسخ به این سوال که آیا تعویض‌های شهرداری باعث شد تا سپاهان دیگر موفق به گل‌زنی نشود یا اینکه سپاهانی‌ها دیگر عطش گل‌زنی نداشتند، گفت: با توجه به شناختی که از قلعه‌نویی دارم، اگر چهار، پنج گل هم جلو باشد باز هم دنبال گل‌زنی است. به نظرم تعویض‌های ما تاثیرگذار بود. بازیکنانی که در زمین بودند، بازیکنان خوبی در تمرین بودند اما در این بازی به خاطر مسائل روانی عملکرد خوبی نداشتند. ما در نیمه دوم یکی از بازیکنان رده جوانان را به میدان فرستادیم که نشان داد می‌تواند بازیکن خوبی شود. وقتی یک تیم در دقیقه ۵، دو گل دریافت کند، دچار مشکل روحی می‌شود

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار