سرمربی موقت تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این کها میدوارم فردا بازیکنانم برنده بازی با شهر مس کرمان در جام حذفی باشد، گفت: نمی‌خواهم که شانسی بازی را ببریم، بلکه دوست دارم با ارائه یک بازی بسیار خوب برنده این دیدار باشیم.
کد خبر: ۶۵۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 14 September 2018

ایلی استان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر مس شهر بابک در یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: در ابتدا ایام سوگواری امام حسین (ع) را به تمام مسلمانان به ویژه ایرانیان تسلیت عرض می‌کنم. در مورد بازی هم باید بگویم، دیدار ساده‌ای نخواهیم داشت. بازی های جام حذفی ساده نیستند و دیدید که سایپا شب گذشته به سختی و با یک ضربه پنالتی پیروز بازی خود شد.

وی ادامه داد: از زمانی که رهبری تیم را بر عهده گرفتم در تمام این روزها به بازیکنانم آموزش دادیم که به شکل و چه نحوی بازی کنند. برای منِ مربی این مهم است که آن چه را داریم به بازیکنان منتقل کنیم و به آن ها بگوییم که تمام بازی‌ها برای ما مشکل هستند و فرقی نمی‌کند مقابل تیم لیگ دو بازی داریم یا رئال مادرید. باید در تمام دیدارها جدی باشیم و تمرکزمان را در سطح بالایی نگه داریم.

سرمربی موقت تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: یقیقنا برای بازی فردا آماده هستیم و من دوست دارم بازیکنانم همانند یک گروه محکم و به صورت تهاجمی و با پرس کار کنند و در موقعیت‌های خوب همراه با تصاحب بالای توپ قرار بگیرند. امیدوارم فردا بازیکنانم پیروز شوند. البته من نمی‌خواهم که شانسی بازی را ببریم، بلکه دوست دارم با ارائه یک بازی بسیار خوب برنده این دیدار باشیم. هدف من این است، در ابتدا یک بازی خوب ارائه دهیم و بتوانیم هواداران خوب فولاد و خوزستان را با ورزشگاه آشتی دهیم و آن ها را به ورزشگاه بیاوریم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد فولاد در خط دفاعی با مشکلاتی مواجه است و آیا به دنبال تغییراتی در این بخش هستید؟ گفت: به هر حال با توجه به این که به تازگی به عنوان سرمربی موقت فولاد کار را بر عهده گرفته‌ام، نمی‌ خواهم به قبل برگردم و در خصوص آن ها صحبت کنم ولی آن چه برای ما مهم است، این می باشد که ما کارمان را از فردا صبح شروع می کنیم و باید یک ذهنیت خوب، قوی و پیروزمندانه به ذهن بازیکنان ما تزریق شود.

ایلی استاین ادامه داد: فعلا نمی‌توانیم دست به تغییرات بزنیم و تلاش‌مان این است که با داشته‌هایمان که خوب هم هستند، کار را پیش ببریم و خودمان را در موقعیت‌های خوب بدنی، تاکتیکی و فیزیکی قرار دهیم.

وی تاکید کرد: برای من بازی دوستانه، رسمی و مقابل تیم‌های لیگی یکی یا دو و آسیایی فرقی ندارد و نگاه‌مان به تمام بازی‌ها جدی است و بر این اساس است که می‌توانیم روحیه پیروزمندانه را به بازیکنان‌مان تزریق کنیم.

سرمربی موقت تیم فوتبال فولادخوزستان در مورد غایب مصدومان این تیم نیز عنوان کرد: کرمی، شیرزادی، رفیعی و جلالی مصدوم هستند که امیدوارم هر چه سریعتر به بازی‌ها برسند.

وی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که آرزو دارم، این است که خدا به ما روحیه و قدرت بدهد که برای بازی فردا بتوانیم یازده نفر اصلی را انتخاب کنیم. بازیکنانم طی روزهای گذشته سخت تمرین کرده‌اند و حضور خوبی در تمرینان داشته‌اند و مطمئن باشید آن ها فردا هر چه را دارند، ارائه می‌دهند و من از این بابت از آن ها تشکر می‌کننم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار