امام جمعه اندیمشک:
امام جمعه اندیمشک با اشاره به اتفاقات اخیر بخش الوار اندیمشک، گفت: در صورت اثبات جرم، باید قاطع و بدون نگاه‌های سیاسی با متخلفان برخورد شود.
کد خبر: ۶۵۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 14 September 2018

سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، اظهار کرد: تلاش دشمن تخریب چهره انقلابیون و تخریب چهره انقلاب به بهانه مشکلات اقتصادی است.

وی با بیانه اینکه استکبار دیگر توان حمله نظامی را به ایران اسلامی ندارد، عنوان کرد: آن‌ها پس از ناامیدی از جبهه جنگ برای حمله به ایران، به دنبال نا امید کردن مردم از نظام و مسئولین هستند.

حسینی نوری گفت: تورم و گرانی حال حاضر مشکلی است که با مدیریت دولت می‌تواند حل شود.

وی افزود: هدف قرار دادن تروریست‌ها در کردستان توسط سپاه پاسداران نشان از اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و نیروهای نظامی و مسلح ما دارد که بار دیگر ثابت شد دشمنان امیدی برای تعرض به ایران را ندارند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به حوادث اخیر در عراق، عنوان کرد: بصره یکی از شهرهای مهم عراق بوده چه از نظر جمعیت شیعی، چه نفت و چه مراکز حشدالشعبی؛ پس دشمن با ایجاد شایعات برای بدبین کردن روابط عراق و ایران در صدد اختلاف بین مردم دو کشور است.

وی با اشاره به شور حسینی مردم اندیمشک در ایام محرم، بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری هئیت داران باید منبر داشته باشند و کلاس درسی باشند.

حسینی نوری گفت: هیئت عزاداری بدون منبر به انحراف کشیده می شود، پس توصیه می‌شود با توجه به پتانسیل حوزه‌های علمیه موجود در شهرستان حتماً از یک روحانی در هیئات استفاده شود.

وی افزود: هیئات نباید به محیط اطراف و اوضاع پیرامون و اجتماع بی تفاوت باشند بلکه باید نقشی تاثیرگذار در اجتماع داشته باشد چرا که تلاش استکبار این بوده که انحراف و دوری از جامعه را در هیئت به‌وجود بیارد.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به حوادث روزهای گذشته در بخش الوار اندیمشک، بیان کرد: برخورد با فساد و اخلالگران اقتصادی موضع نظام، رهبری و همینطور تریبون امام جمعه است که بارها اعلام کرده و می‌کنیم باید قاطع و بدون نگاه‌های سیاسی با متخلفان برخورد شود.

حسینی نوری با بیان اینکه ابتدا باید جرمی محرز باشد که خدایی ناکرده آبرویی به ناحق از کسی ریخته نشود، گفت: با توجه به پیگیری‌های بنده در بحث پرونده‌ تخلافات در بخش الوار، هنوز پرونده متخلفان تکمیل نشده و در حال رسیدگی است.

وی افزود: از دادگاه الوار گرمسیری درخواست بررسی و برخورد قاطع در عین تسریع بخشی با توجه به فضای حاکم برشهرستان را داریم.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه باید در انتشار مطالب در فضای مجازی حق الناس رعایت شود، گفت: به طور کامل به دستگاه قضایی اعتماد داریم و امیدواریم موضوع بررسی و چنانچه کسی سو استفاده یا اختلاسی کرده محاکمه و اطلاع رسانی شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار