پائولو سرجیو:
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به طور حتم کسب پیروزی مقابل تیم تراکتورسازی حق هواداران است و برای آن ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۵۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 13 September 2018

پائولو سرجیو عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز افزود: قطعا بازی سختی مقابل تیم تراکتورسازی خواهیم داشت، این تیم کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و من از بازیکنانم خواسته ام که تنها به بازی در مقابل این تیم فکر کنند.

وی اظهار کرد: در بازی فردا مقابل تراکتورسازی از همان دقایق نخست تمامی فکر و تلاشمان را بر روی بازی متمرکز می کنیم تا پیروزی را از آن خود کنیم، هواداران تیم صنعت نفت سزاوار برد تیمشان هستند و ما هم منتظر کسب این پیروزی هستیم.

سرجیو تصریح کرد: در مورد گذشته تیم نفت نمی توان حرف زد چرا که تیم و شرایط آن عوض شده و تیم تیمی کاملا جدید است البته تیم تراکتور نیز تیم جدیدی است، باشگاه تراکتورسازی تیمی قوی ساخته است و لذا باید دید و تمرکزمان را بر روی تیم خودمان داشته باشیم، باید بدانیم چکار کنیم که به تیم رقیب اجازه انجام برنامه هایش را ندهیم و بازی خودمان را انجام و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به طور حتم بازی فردا بازی بسیار خوبی خواهد بود، تمامی تیمها برای ما قابل احترام هستند اما باید خودمان را باور داشته باشیم، برای ما جام حذفی و لیگ برتر حائز اهمیت است و ما باید در این رقابت‌ها حاضر باشیم، اگر قدری خوش شانس باشیم این مرحله را پشت سر گذاشته و به مرحله بعد می رسیم.

سرجیو با بیان اینکه در مدت استراحتی که به ما خورد به لحاظ بدنی بر روی بازیکنان کار کردیم، افزود: به رغم پیشرفت های خوب پلاتینی که بر اثر تمرینات زیاد با او حاصل شده بود اما وی هنوز مشکل سازگاری با شرایط را داشت و نتوانست انتظاراتمان را بر آورده کند، خوشحالم که مشکل وی حل شد، باشگاه قبلی اش او را خواست و او نیز برگشت.

وی اظهار کرد: زمان جدایی پلاتینی از تیم، در زمان پایانی نقل و انتقالات بود و می خواستیم چندین بازیکن دیگر را جذب کنیم اما آنان پول‌های زیادی می خواستند و ما نتوانستیم آنها را جذب کنیم، البته خواستیم چندین بازیکن ایرانی را اضافه کنیم که این اتفاق نیفتاد و هنوز در تلاشیم تا چند بازیکن که در لیگ ایران آزاد هستند را بکار بگیرم.

سرجیو تصریح کرد: قصدم تنها پر کردن لیست بازیکنان نیست می خواهم بازیکنانی را جذب کنیم که به لحاظ کاری به درد تیم بخورند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: همیشه پنج دقیقه نیمه اول و دوم زمانهایی بوده که گلهای زیادی به ثمر رسیده و این را به بازیکنانمان گفتیم که مراقب باشند، به هر حال این مسئله که در دقایق پایانی تیم گل نخورد به میزان تمرکز بازیکنان بستگی دارد.

سرجیو گفت: در مورد درخواست تیم تراکتورسازی برای به تعویق انداختن زمان بازی باید بگویم که اگر این تیم یک هفته پیش این را به من اطلاع می‌داد قطعا ما با این کار موافقت می کردیم اما چون دو سه روز پیش از بازی این درخواست شد ما نمی توانستیم برنامه ریزیهایمان را به هم بزنیم و بازی را عقب بندازیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار