به دلیل تعمیرات؛
رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت:مناطق پادادشهر و کیانپارس اهواز به دلیل تعمیرات و رفع اشکالات در 2 ایستگاه برق این مناطق، صبح روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به مدت 2 ساعت خاموشی دارند.
کد خبر: ۶۵۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 13 September 2018

علیرضا شکرخدایی بیان کرد: به منظور برطرف کردن مشکلاتی که معمولا در ایام تابستان برای کابل ها و ایستگاه های برق رخ می دهد، 2 ایستگاه برق کیانپارس و پادادشهر در این مدت در دست تعمیر هستند.

وی گفت: همچنین عملیات شستشو و ترموویژن ( گرما نگاری) به منظور رفع اشکال در شبکه برقی که بر اثر گرما دچار خرابی شده اند نیز در دست کار است.

شکر خدایی ادامه داد: شستشوی فیدرهای این ایستگاه ها از خاک با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش باران و عیب یابی شبکه از جمله کارهایی است که برای پایداری شبکه در حال انجام است.

وی بیان کرد: عملیات تعمیر ایستگاه های برق در پایان فصل تابستان انجام می شود و به ترتیب سایر ایستگاه های برق نیز مورد تعمیر و عیب یابی قرار خواهند گرفت.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز اضافه کرد: همچنین با شهرداری اهواز هماهنگ شده که شاخ و برگ درختانی که برای شبکه برق ایجاد مشکل کرده اند را در سطح شهر اهواز هرس کرده تا اتصالات برقی ایجاد نکنند.

وی افزود: این تعمیرات در ایستگاه های برق مناطق پادادشهر و کیانپارس اهواز امروز و فردا در حال انجام است و به همین منظور صبح روز پنجشنبه این مناطق 2 ساعت قطعی برق داشتند و فردا نیز به مدت 2 ساعت از ساعت هفت تا 9 قطعی برق خواهند داشت.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: تعمیرات ، قطعی برق ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار