دبیرهیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان‌همدان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور موتورسواری در همدان گفت: دومین مرحله از مسابقات سوپراندوروی قهرمانی کشور روز جمعه ۲۳ شهریورماه به میزبانی استان‌همدان در پیست سوپر اندوروی مجموعه ورزشی شهید مفتح برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 15 September 2018
قاسم ربیعیان گفت: مسابقات قهرمانی کشور موتورسواری در رشته سوپراندوروی به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، ربیعیان برای نخستین در استان‌همدان شاهد افتتاح پیست سوپراندوروی با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم.

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان‌همدان با اشاره به کلاس برگزاری این مسابقات گفت: مسابقه در سه کلاس استاندارد و یک کلاس آزاد برگزار می‌شود.

ربیعیان عنوان کرد: تا امروز از استان‌های گیلان، مازندران، خوزستان و تهران برای این مسابقات ثبت‌نام داشته‌ایم و پیش‌بینی حضور استان‌های بیشتری را در این مسابقات داریم.

وی با اشاره به اینکه رشته اتومبیلرانی و موتورسواری علاوه بر ورزش دارای مقوله‌های دیگری نیز هست، بیان کرد: فرهنگ درست رانندگی کردن و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از مقوله فرهنگی و آموزشی مدنظر است و توانایی راننده در کنترل ماشین بیشتر می‌شود.

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان عنوان کرد: این دو رشته انرژی و هیجان جوانان را مدیریت می‌کند و به‌نوعی تخلیه کننده هیجان سرعت در جوانان است و باید با برنامه‌ریزی درست در این بخش از این پتانسیل برای شرکت در مسابقات بین‌المللی استفاده کرد.

ربیعیان با اشاره به وضعیت رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در استان‌همدان گفت: هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان‌همدان در چند سال اخیر پیشرفت‌های خوبی در این دو رشته داشته و همدان از پتانسیل بالایی در این دو رشته بهره‌مند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار