مسوولان باشگاه فولاد پس از برکناری سیداکبر پورموسوی، هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده‌اند.
کد خبر: ۶۵۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ 13 September 2018

13 شهریورماه پس از جلسه هیات‌مدیره باشگاه فولاد، اعضای هیات‌مدیره باتوجه به اهداف از پیش تعیین شده برای فولاد در لیگ هجدهم و عدم تحقق آن تا هفته ششم لیگ برتر، در نهایت رای به برکناری پورموسوی دادند و قرار شد تا انتخاب سرمربی جدید، ایلی اِستان مربی خارجی تیم، هدایت موقت فولادی‌ها را برعهده داشته باشد.

پس از این قطع همکاری از گزینه‌های بسیاری از جمله ویسی، فرکی، گل‌محمدی، اسکوچیچ و حتی ایلی اِستان (مربی فعلی فولاد) برای هدایت تیم نام برده شد.

البته پس از این گمانه‌زنی‌ها، 18 شهریورماه مدیرعامل فولاد اعلام کرد که هنوز با شخص خاصی مذاکره نکرده‌اند و به دنبال بررسی گزینه‌ها هستند. رضایی در هیمن مصاحبه به این موضوع که این باشگاه باتوجه به وضعیت دلار به دنبال مربی خارجی نیست هم اشاره کرد، هرچند اکنون گفته می‌شود که استیماچ، مربی سابق سپاهان یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه فولاد است.

همچنین اگرچه فولادی‌ها هنوز از گزینه خاصی برای سرمربیگری این تیم نام نبرده‌اند ولی خبرهایی از مذاکره بسیار جدی ویسی و این باشگاه شنیده می‌شود و حتی برخی می‌گویند عبدالله ویسی گزینه نهایی این باشگاه است و طی چند روز آینده به عنوان سرمربی معرفی خواهد شد که البته این خبر از سوی مسوولان باشگاه نه تایید و نه تکذیب شده است.

فرکی نیز دیگر گزینه‌ای است که همچنان از او برای هدایت فولاد نام برده می‌شود و حتی گفته می‌شود که دو روز پیش مذاکره‌ای بین او و باشگاه انجام شده است.

به هرحال مطرح شدن تمام این گزینه‌ها در حد گمانه‌زنی است و باشگاه فولاد که به دنبال بهترین گزینه است تا با قدرت بیشتری در ادامه رقابت‌ها لیگ برتر شرکت کند، احتمالا پس از بازی این تیم در جام حذفی که 24 شهریورماه برگزار می‌شود، سرمربی جدید خود را معرفی خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار