مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه وقوع شرجی تا اواخر هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 12 September 2018

محمد سبزه زاری با اشاره به وقوع شرجی در استان خوزستان اظهار کرد: امروز اکثر نقاط خوزستان با شرجی و افزایش رطوبت مواجه بودند و پیش بینی می شود روند افزایش رطوبت با شدت و ضعف تا اواخر هفته آینده به ویژه در نوار ساحلی و شرقی ادامه داشته باشد

وی افزود: حداکثر میزان رطوبت صبح امروز با ۸۹ درصد در شهرستان ماهشهر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین صبح امروز ورزش باد در آبادان غربی و شمال غربی بود و دید افقی در این شهرستان به دلیل دود ناشی از آتش سوزی هورالعظیم کمتر از چهار کیلومتر گزارش شده است که احتمال دارد فردا صبح نیز وضعیت جوی آبادان اینگونه باشد.

سبزه زاری بیان کرد: همچنین در بعد از ظهر امروز برای ساعاتی افزایش سرعت وزش باد و تغییر جریانات و شمال غربی شدن وزش باد را خواهیم داشت که در نتیجه احتمال برخاستن گرد و غبار محلی در بخش‌های غربی، جنوبی و مرکزی استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: همچنین طی امروز چهارشنبه افزایش یک تا دو درجه ای دما در سطح استان خوزستان به استثنای بخشهایی از نوار ساحلی و شرقی مورد انتظار است.

سبزه زاری گفت :در شبانه‌روز گذشته ایستگاه کشاورزی اهواز با ۴۷.۴ و ایذه با ۲۰.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۴۶.۷ و ۲۷.۶ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هواشناسی ، شرجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار