مدیرکل انتقال خون خوزستان از استقرار پایگاه‌ سیار خون‌گیری در دهه محرم در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 12 September 2018

عبدالعزیز فقهی اظهار کرد: سازمان انتقال خون خوزستان جهت رفاه حال شهروندان و فراهم کردن زمینه مشارکت در امر خدا پسندانه اهدای خون و در راستای تامین خون و فرآورده‌های مورد نیاز بیماران خاص، نیازمند مشارکت افراد خیر و اهداکنندگان خون است بنابراین شهروندان می‌توانند جهت اهدای خون به سازمان انتقال خون خوزستان و پایگاه‌های سیار مستقر مراجعه کنند.

وی با اشاره به مراکز فعال خون‌گیری این سازمان در ماه محرم تصریح کرد: ساختمان شماره یک در بلوار پاسداران جنب شهرداری منطقه هفت، ساختمان شماره دو امانیه جنب بیمارستان رازی و پایگاه ایثار چهارراه سلمان‌فارسی مراکز خون‌گیری اهواز در ماه محرم هستند.

مدیرکل انتقال خون خوزستان افزود: این مراکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:45 تا 19:30، پنچشنبه‌ها از ساعت 7:45 تا 18:30، صبح جمعه از ساعت 8 تا 13:15 و بعد از ظهر جمعه از ساعت 14 تا 19:30 فعال هستند البته پایگاه خون‌گیری واقع در امانیه جمعه‌ها تعطیل است.

فقهی ادامه داد: همچنین از روز سه‌شنبه (20 شهریورماه) تا 29 شهریورماه اتوبوس سیار خون‌گیری از ساعت 20:30 تا 00:30 در بین الحرمین (کیانپارس، بلوارساحلی) فعال است.

وی افزود: اتوبوس سیار خون‌گیری در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت 7:45 تا پایان مراسم آماده خون‌گیری از شهروندان است. جهت اهدای خون ارائه کارت ملی الزامی است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار