سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان:
سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: باتوجه به سیاست های ابلاغی از سوی وزارت نفت و شرکت ملی ایران، مدیرعامل و رییس هیات مدیره باشگاه باید افرادی خارج از مجموعه نفت باشند.
کد خبر: ۶۵۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 12 September 2018

ابوذر شجاعی با اشاره به لزوم انتخاب مدیرعامل و رییس هیات مدیره از میان افراد خارج از بدنه شرکت نفت، اظهارکرد: باتوجه به سیاست های ابلاغی از سوی وزارت نفت و شرکت ملی ایران، مدیرعامل و رییس هیات مدیره تیم لیگ برتری به عنوان امضاکنندگان اسناد تعهدآور باید افرادی خارج از مجموعه نفت باشند.

وی بیان کرد: پس از این که کیوان بابادی از سمت سرپرستی باشگاه استعفا داد، در جلسه هیات مدیره نیز این موضوع بررسی شد و پیمان مولایی با اکثریت آرا به عنوان سرپرست جدید و موقت باشگاه معرفی شد تا در فرصتی مناسب، گزینه های مختلف برای مدیرعاملی و همچنین رییس هیات مدیره بررسی و در نهایت انتخاب شوند.

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمام تلاش اعضای هیات مدیره باشگاه نیز این است که مشکلات پیش روی تیم هرچه سریعتر حل شود. همچنین با انتخاب آقای مرزبان به عنوان سرمربی، در حال حاضر آن چه نفت به آن نیاز دارد، آرامش و همدلی میان مجموعه هیات مدیره، کادرفنی و هواداران است.

وی بیان کرد: استاندار خوزستان، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس و مدیرکل ورزش خوزستان نیز در این مدت از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نکرده اند که جا دارد از این عزیزان قدردانی کنم. هواداران نیز اطمینان داشته باشند که تمام هم و غم مسوولان و به ویژه مسوولان باشگاه این است که نفت به جایگاه اصلی خود برسد که در این میان حمایت خوب این هواداران بیش از پیش اعضای تیم و باشگاه را دلگرم و به آینده امیدوارمان می کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار