در اهواز رخ داد؛
مشاجره لفظی سرنشین با راننده، منجر به آتش سوزی پراید شد. این حادثه در پی امداد خواهی زن سرنشین خودرو از گشت انتظامی اهواز و بی اعتنایی راننده به فرمان ايست پلیس به وقوع پیوست.
کد خبر: ۶۵۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 11 September 2018

شب گذشته ماموران پلیس حین گشت زنی در میدان زندان اهواز متوجه می شوند زنی از داخل یک خودروی پراید با صدای بلند از ماموران گشت انتظامي پلیس تقاضای کمک می کند بنابراین بلافاصله ماموران به سمت خودروی مذکور رفته و سعی در متوقف کردن آن می کنند اما راننده با مشاهده ماموران اقدام به فرار می کند.

ماموران انتظامی با امداد خواهي زن سرنشين خودروی پرايد و برحسب وظیفه ذاتی به تعقیب سواری مورد نظر می پردازند و سعی در متوقف کردن آن می کنند اما متوجه می شوند راننده با بی اعتنایی به فرمان ايست پلیس، قصد فرار دارد.

در نهایت ماموران انتظامی با رعايت حقوق شهروندي و اجراي قانون به کار گیری سلاح، يك تیر به سمت لاستیک عقبی خودرو شلیک می کنند که تیر به دلیل انحراف و حرکت های مارپیچ خودرو توسط راننده به باک اصابت می کند و منجر به آتش گرفتن باك خودرو مي شود.

ماموران پس از توقيف خودرو با مشاهده وضعیت و آتش گرفتن وسیله نقلیه ضمن نجات جان سرنشینان با کمک نیروهای امدادی و آتش نشانی حریق را مهار و نهایتا راننده و سرنشین آن را برای رسيدگي موضوع به کلانتری منتقل می کنند.

لازم به ذکر است در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد، سرنشینان خودروی پراید در آن لحظه با هم مشاجره لفظی می کنند که در همین حین زن سرنشین خودرو با مشاهده پلیس اقدام به درخواست کمک می کند و متاسفانه راننده با بی اعتنایی به ماموران اقدام به فرار می کند.

گفتنی است، پلیس همواره در تلاش است تا با جانفشانی و رعایت حقوق شهروندی از جان، مال و ناموس مردم در برابر افراد متعدی، هنجارشکن و متخلف دفاع و با آنان برخورد قاطع می کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار