از بانوان خوزستانی که در مسابقات سبک شوتوکان دو کاراته کشور موفق به کسب 32 مدال شدند، تجلیل شد.
کد خبر: ۶۵۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 10 September 2018

مراسم تجلیل از مدال‌آوران خوزستانی در رقابت‌های سبک شوتوکان دو کاراته کشور امروز (دوشنبه) با حضور ورزشکاران تیم کانون ورزشی مدافعان حرم آموزش و پرورش ناحیه دو استان و مسوولان آموزش و پرورش ناحیه دو استان در اهواز برگزار شد.

ندا آرمات، سرمربی تیم سبک شوتوکان دو کاراته خوزستان و نماینده این سبک در کشور درخصوص مدال آوری ورزشکاران خوزستانی، اظهارکرد: تیم کانون ورزشی مدافعان حرم آموزش و پرورش ناحیه دو استان با 32 ورزشکار در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به این رقابت‌ها اعزام و موفق به کسب 32 مدال شد.

وی بیان کرد: تیم استان توانست کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را هم به خود اختصاص دهد که جا دارد از تمام ورزشکاران اعزامی و فاطمه شجاعی مربی تیم نیز قدردانی کنم. از رییس هیات کاراته خوزستان نیز قدردانی کنم زیرا اگر همکاری‌های او نبود، نمی‌توانستیم این مدال‌آوری را داشته باشیم.

سرمربی تیم شوتوکان دو کاراته خوزستان گفت:‌ در ادامه نیز مسابقات بسیاری پیش‌رو داریم که اگر با همین روند حرکت کنیم، می‌توانیم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم. جا دارد از مسوولان آموزش و پرورش به ویژه آقای رمضانی مسوول تربیت‌بدنی ناحیه دو که برای تیم اعزامی سنگ تمام گذاشت، قدردانی کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کاراته بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار