استاندار خوزستان:
غلامرضا شریعتی اظهار کرد: بدون شک ایستادگی، مقاومت و امنیت ایران مرهون ایثارگری ها و خدمات پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس است که از زن و فرزند گذشتند و میهن را ناموس و خاک را شرف دانستند و با دشمن تا دندان مسلح به نبرد پرداختند.
کد خبر: ۶۵۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 10 September 2018

غلامرضا شریعتی در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت دوران دفاع مقدس که امروز (19 شهریورماه) در مجتمع فجر سپاه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک ایستادگی، مقاومت و امنیت ایران مرهون ایثارگری ها و خدمات پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس است که از زن و فرزند گذشتند و میهن را ناموس و خاک را شرف دانستند و با دشمن تا دندان مسلح به نبرد پرداختند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس همه مردم از طبقات، اقشار و قومیت های مختلف با روانه شدن به جبهه حق علیه باطل از تمامیت ارضی این آب و خاک دفاع کردند و نمایش بزرگ و شکوهمندی از همبستگی ملی و اسلامی به نمایش گذاشتند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای زورگو با ذات ناحق خود، کمر به تحریم اقتصادی کشور بسته اند و قصد دارند با قدرت ایران در منطقه که همواره معادله ساز سیاست های جاری در منطقه است تقابل کنند. این زورگویی از آنجا حاصل می شود که ما توانستیم با میل به خوداتکایی و ارتقای کیفی سطح جامعه به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کنیم.

شریعتی بیان کرد: اکنون بازنشستگان و میراث داران دفاع مقدس مانند آن زمان وظیفه سنگین و خطیری بر عهده دارند و می توانند با تجربه ای که از گذشته در اختیار دارند نسل امروز را به خوبی پرورش دهند که این تربیت سازی و انسان سازی موجب می شود کشور از منظرهای مختلف مقاوم شود و محکم بار بیاید.

وی گفت: استان خوزستان با کارنامه درخشان و پرافتخار خود اکنون جزو آن دسته از استان هایی است که توانست فرهنگ حماسه آفرینی و دلاورمردی های را به خوبی برای نسل جدید بیان کند. مردم خوزستان با انسجام خود ثابت کردند که با همدلی می توانند هر قله و سکویی را فتح کنند.

شریعتی بیان کرد: دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس همواره تلاش می کند مطالبات و نیازها را برآورده کند و بر این امر متعهد هستیم که باید سرمایه هایی مانند پیشکسوتان را به خوبی حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از پیشکسوتان جهاد و مقاومت دوران دفاع مقدس خوزستان و خانواده برخی از شهدا تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار