رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون 392 طرح کشاورزی استان در قالب تامین سرمایه در گردش و ثابت تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
کد خبر: ۶۵۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 10 September 2018

392 طرح کشاورزی قزوین تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

به گزارش تابناک قزوین،فاطمه خمسه روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این طرح ها در مجموع یک هزار و 51 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه محدودیتی برای ارایه تسهیلات رونق تولید به طرح ها و واحدهای تولیدی کشاورزی واجد شرایط وجود ندارد، گفت: کمک به تکمیل طرح های نیمه تمام صنایع تبدیلی و تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی از جمله اهداف ارایه تسهیلات است.


وی اظهار کرد: این تسهیلات همچنین به پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی و حفظ اشتغال و تولید این حوزه کمک قابل توجهی می کند.


این مسئول یادآور شد: شهرستان قزوین با 118 واحد تولیدی و دریافت 380 میلیارد ریال بیشترین میزان تسهیلات را در بین شهرستانهای استان به خود اختصاص داده است.


به گفته خمسه، طرح ها و واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی می توانند از طریق مراجعه به سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات رونق تولید اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار