رییس شعب بانک توسعه تعاون در خوزستان:
رییس شعب بانک توسعه تعاون در خوزستان با بیان اینکه تعاونی ها راهی برای توزیع قدرت و ثروت هستند، گفت: دولت باید به سمت بخش خصوصی و تعاونی ها حرکت کند و در این راستا از تعاونی هایی که تشکیل می شوند حمایت ویژه انجام دهند تا آن ها بتوانند بدون دغدغه فعالیت کنند.
کد خبر: ۶۵۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 09 September 2018

جلیل کرمی در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر خوزستان که امروز 18 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تعاونی ها راهی برای توزیع قدرت و ثروت هستند و در این زمینه باید به تعاونی نگاه ویژه ای شود.

وی افزود: در واقع تعاونی ها سرمایه های خرد و پراکنده را در قالب شرکت های تعاونی تجمیع می کنند که منجر به تولید ثروت و اشتغال می شود و از این رو است که نقش آن ها در تولید ثروت و ایجاد اشتغال بسیار اثرگذار است.

رییس شعب بانک توسعه تعاون در خوزستان تصریح کرد: مطابق اصل 44 قانون اساسی دولت باید به سمت بخش خصوصی و تعاونی ها حرکت کند و در این راستا از تعاونی هایی که تشکیل می شوند حمایت ویژه انجام دهد تا آن ها بتوانند بدون دغدغه فعالیت کنند.

کرمی ادامه داد: رسالت بانک توسعه تعاون حمایت از شرکت های تعاونی در قالب تسهیلات خرد و کلان، تخصیص منابع تعاونی و غیر تعاونی و بازدهی مالی شرکت های تعاونی است.

وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون سه شعبه و یک باجه در اهواز و در سایر شهرستان های استان نیز شعبه دارد، اظهار کرد: طرح اشتغال پایدار روستایی یکی از مهمترین رخدادهایی است که سبب عدم مهاجرت از روستا به شهر شده است. این طرح با توجه به جاذبه ای که داشته حتی سبب مهاجرت معکوس شده است.

رییس شعب بانک توسعه تعاون در خوزستان خاطرنشان کرد: در این زمینه 46 میلیارد تومان مصوبه در اختیار بانک ها برای طرح اشتغال روستایی گذاشته شده است که این عدد بیشتر از سهمیه تعیین شده برای بانک است. سهمیه بانک توسعه تعاون در طرح اشتغالزایی 28 میلیارد تومان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار