نایب رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی گفت: هیچ اسپانسری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی را حمایت نمی‌کند.
کد خبر: ۶۵۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 03 September 2018

به گزارش تابناک : معصومه زارعی اظهار داشت: امسال برای ورزشکاران این رشته چند پیست آماده‌سازی شده است، همچنین امسال در این هیئت بالغ بر 600 نفر در دو بخش بانوان و آقایان استعدایابی شده‌‍اند.                 

وی گفت: در صورت دریافت نامه از سوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتوسواری خراسان رضوی، این هیئت ورزشکاران را به مسابقات کشوری اعزام می‌کند، این هیئت قصد دارد پیش از برگزاری رقابت‌ها ورزشکاران را در سطح استان آماده‌سازی کند و برگزیدگان را به این مسابقات اعزام کند.

نایب رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتوسواری بیان داشت: هرسال سه یا چهار افتتاحیه پیست در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، این هیئت رقابت‌های قهرمانی استان را در شهرستان‌‌ها برگزار می‌کند، همچنین این هیئت 18 شهرستان فعال در اختیار دارد.

زارعی گفت: هیئت اتومبیلرانی و موتوسواری خراسان رضوی اسپانسر ندارد و به همین دلیل تنها افراد مرفه جامعه می‌توانند به فعالیت در این ورزش بپردازند.

وی در ادامه بیان کرد: 70 درصد ورزشکاران استان خراسان رضوی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند و در صورت کسب مقام بخشی از هزینه اعزام آنها پرداخت می‌شود.

نایب رئیس هیئت اتومبیلرانی خراسان رضوی در ادامه افزود: وزارت ورزش و جوانان هفت میلیارد تومان بودجه برای آماده‌سازی پیست‌ها در نظر گرفته اما در صورت وجود اسپانسر بهترین ورزشکاران از استان به کشور معرفی می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار