فرمانده پایگاه دریایی آبادان و خرمشهر:
-فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور آبادان و خرمشهر گفت: امسال این پایگاه متولی برگزاری آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت پنج مهر، سالگرد شکست حصر آبادان در شهر مقاوم آبادان است.
کد خبر: ۶۵۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 03 September 2018

ناخدا یکم عرشه و ستاد جلیل مقدم با اشاره به برنامه های پیش بینی شده این پایگاه در هفته دفاع مقدس افزود: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یعنی۳۱ شهریورماه جاری، پایگاه دریایی آبادان و خرمشهر در آئین رژه نیروهای مسلح شامل رژه پیاده کارکنان، ادوات، تجهیزات و یگان موتوری در شهر اهواز شرکت می کند.

وی اظهار کرد: شرکت در آئین غبارروبی مزار شهدا همراه با قرائت قرآن، فاتحه، زیارت عاشورا و نثار گل با حضور تمامی کارکنان این پایگاه و همراهی سایر اقشار مردم و مسئولان در گلزار شهدای گمنام خرمشهر برگزار می شود.

فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور آبادان و خرمشهر از حضور نیروهای مسلح با همراهی خانواده هایشان در برنامه نشاط آور همایش پیاده روی خانوادگی ویژه هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه خرمشهر، شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خرمشهر از دیگر برنامه های این پایگاه در هفته دفاع مقدس است.

 

ناخدا یکم عرشه و ستاد مقدم همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی همچون تیراندازی، شنا، دو و میدانی، دوچرخه سواری، طناب کشی، دارت و وزنه برداری، محفل انس با قرآن و دیدار با ایثارگران و همرزمان قدیمی و دیگر برنامه های فرهنگی در راستای آشنایی نسل چهارم و پنجم انقلاب با مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان دیگر برنامه های قابل اجرا توسط این پایگاه در هفته دفاع مقدس نام برد.

وی از برگزاری رژه نیروهای مسلح با همراهی عشایر قهرمان و غیور منطقه در پنج مهر سالروز شکست حصر آبادان از سوی پایگاه دریایی شهدای تکاور آبادان و خرمشهر به عنوان یکی از افتخارات این پایگاه نام برد و گفت: در این روز نیروهای مسلح مستقر در منطقه با بهره گیری از توان تجهیزاتی، موتوری و حضور کارکنان خود، صلابت، قدرت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشند.

وی در پایان، از مردم همیشه در صحنه، مقاوم و ولایی شهرهای آبادان و خرمشهر برای شرکت در این آئین باشکوه دعوت کرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار