تیم تنیس‌روی‌میز بانوان منطقه آزاد اروند عنوان سومی رقابت‌های کارگری کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۴۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 29 August 2018

امیر حاج‌مومن، رییس هیات ورزش کارگری منطقه آزاد اروند اظهارکرد: این مسابقات از چهارم شهریورماه به مدت دو روز به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد که تیم منطقه آزاد اروند در گروه اول با تیم‌های اصفهان، گلستان، یزد و ایلام همگروه بود.

وی ادامه داد: نماینده خوزستان در این مسابقات موفق شد تیم‌های منتختب تنیس‌روی‌میز استان‌های ایلام، یزد و گلستان را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و در بازی چهارم به مصاف تیم قدرتمند و منسجم اصفهان رفت که در یک بازی سخت و سنگین با حساب 3 بر یک مغلوب و به عنوان تیم دوم راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

رییس هیات ورزش کارگری منطقه آزاد اروند گفت: نماینده استان در نیمه‌نهایی و در یک بازی تماشایی، با حساب 3 بر 2 مغلوب نماینده تهران و راهی مرحله رده‌بندی شد. این تیم در دیدار رده‌بندی نیز توانست با نتیجه 3 بر 2 منجر برابر خراسان رضوی پیروز شود و عنوان سوم را به خود اختصاص دهد.

وی خاطرنشان‌کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های اصفهان و تهران به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند. همچنین فرزانه کرم‌زاده، سعید حویزه و فاطمه بهجت به عنوان ورزشکار و فرشته احمدزاده به عنوان مربی به اردوی ملی تنیس‌روی‌میز بانوان کارگری کشور دعوت شدند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار