مدیر تیم فوتبال مشکی پوشان مشهد گفت: حامی مالی تیم در آخرین لحظه اعلام کرد با باشگاه همکاری نمی کند و این در حالی بود که ما فکر می کردیم او بلیت ها را گرفته و شرایط را مهیا کرده است.
کد خبر: ۶۴۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 25 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ مدیر تیم فوتبال مشکی پوشان که قرار بود تیمش مشکی پوشان به خرمشهر نمی روددر قالب هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم کارون اروند خرمشهر به میدان برود گفت:"سفر به خرمشهر خاص و دور بود، باید قبل از سفر برنامه ریزی می شد و ما نمی توانستیم یک روز مانده به بازی برای تیم بلیت بگیریم اما برای بازی های آینده قطعا باشگاه تصمیم جدی خواهد گرفت و اتفاقات خوبی می افتد".

آرمین رهبر ادامه داد: "اگر اسپانسر تیم زودتر اعلام می کرد این اتفاق نمی افتاد. ایشان پنج شنبه خبر قطع همکاری خود را دادند و این در حالی بود که ما فکر می کردیم او بلیت تهیه کرده، وقتی خبر را داد ما هیچ راه چاره ای نداشتیم و نمی توانستیم بچه ها را دو سه نفری با پروازهای مختلف بفرستیم چون ریسک آن بالا بود".

وی خاطر نشان کرد: حامی مالی تیم ابتدا به عنوان اسپانسر آمد و بعد در خواست خرید امتیاز داد اما چون شرایط مناسبی نداشت درخواست خرید امتیاز وی قبول نشد و با این وضعیت وی قرارداد اسپانسری خود را نیز لغو کرد و همه این اتفاقات روز قبل از بازی افتاد و فرصتی برای جایگزینی او نبود.

دیدار تیم های فوتبال مشکی پوشان خراسان و کارون اروند خرمشهر قرار بود از ساعت 20 و 15 دقیقه امشب به میزبانی نماینده خرمشهر برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار