رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک:
رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: ۵۷ تن گوشت و مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در اندیمشک توزیع شد.
کد خبر: ۶۴۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 25 August 2018

سید هدایت‌اله موسوی عنوان کرد: پشتیبانی دام کشور با تدبیری که در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار اندیشیده می‌شود، اقدام به توزیع مرغ و گوشت قرمز با نرخ مصوب برای تنظیم بازار کرده که در اندیمشک نیز همچون سایر شهرها و مناطق کشور توزیع گوشت و مرغ انجام شد.

وی افزود: ۲۲ تن گوشت قرمز با هدف تنظیم بازار و در راستای حمایت از خانواده‌ های اندیمشکی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک با نرخ مصوب توزیع شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به توزیع ۵۷ تن مرغ و گوشت منجمد با نرخ مصوب در اندیمشک گفت: ۳۵ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب ۶ هزار و ۷۵۰ تومان در اندیمشک توزیع و با توجه به لزوم آگاه‌سازی شهروندان، عرضه کنندگان باید نسبت به نصب بنر اقدام کنند.

وی افزود: ۶۰۰ تن سبوس، ۶۰ تن انواع برنج، ۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ برای کنترل و تنظیم بازار در شهرستان اندیمشک توزیع و ۵ تن مرغ با نرخ مصوب در اندیمشک از فردا توزیع می شود که در این راستان نیز با توجه به لزوم آگاه‌سازی شهروندان مراکز عرضه باید نسبت به نصب بنر اقدام کنند.

موسوی اظهار کرد: ۵۷ تن گوشت و مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در اندیمشک توسط امور دام جهاد کشاورزی اندیمشک به مراکز عرضه معرفی شده از سوی صنعت، معدن و تجارت برای توزیع، تحویل داده شده است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار