امام جمعه موقت خرمشهر:
امام جمعه موقت خرمشهر گفت: شهیدان رجایی و باهنر از جنس مردم بودند، مدیران و مسؤولان باید این شهیدان را الگوی خود قرار دهند و روحیه مردمی را در خود افزایش دهند.
کد خبر: ۶۴۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 24 August 2018

حجت‌الاسلام نصر حمادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اهمیت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی تنهاترین توشه برای سفر به آخرت است، بازگشت به سمت خداوند متعال باید به همراه توشه باشد.

وی با تبریک عید غدیر، عنوان کرد: عید غدیر بزرگترین و اشرف‌ترین عید شیعیان است، این عید به منظور استمرار ولایت و امامت است، واقعه غدیر غیرقابل انکار است، چرا که همه مورخان و حتی خلفای اول و دوم آن را نقل کردند.

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: شهیدان رجایی و باهنر از جنس مردم بودند، مدیران و مسؤولان باید این شهیدان را الگوی خود قرار دهند و روحیه مردمی را در خود افزایش دهند.

وی افزود: ما اکنون وارد هفته دولت شدیم اما گرانی روز به روز در حال افزایش و سفره‌های مردم در حال کوچک شدن است، شرایط نامناسب اقتصادی و معیشتی را همه احساس می‌کنند، چرا که قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و ای کاش رئیس جمهور بسته اقتصادی را برای مدیریت قیمت‌ها معرفی می‌کردند.

حمادی اظهار کرد: مذاکره با آمریکا سودی ندارد، چرا که تاریخ این موضوع را به ما نشان داده است، آنها به تعهدات خود پایبند نیستند چرا که زبان آمریکایی‌ها زبان زور است.

وی افزود: مسؤولان باید بر توان، ظرفیت، امکانات، سرمایه و نیروی انسانی درون کشور تکیه کنند، اقتصاد مقاومتی راه‌حل خروج از مشکلات است.

امام جمعه موقت خرمشهر در رابطه ارتباط میان مردم عراق و ایران، گفت: دشمنان و بدخواهان به دنبال تفرقه میان دو ملت عراق و ایران هستند، این ارتباط برای ما فرصت و ظرفیت مناسبی است، اما دشمنان دنبال تبدیل این فرصت به تهدید هستند، چرا که ارتباط عراق و ایران به ضرر استکبار است.

وی در رابطه با ارتباط روحانیون با مردم، عنوان کرد: حوزه‌های علمیه و روحانیون زبان مردم هستند، حوزه علمیه قدرت اجرایی ندارد اما طبق وظیفه ذاتی خود مشکلات را دنبال می‌کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار