وزیر جهاد کشاورزی:
وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید خرماهایی که بازار پسند هستند و میتوان برای آن ها بازار های صادراتی را در پیدا کرد، در استان خوزستان پرورش داده شوند.
کد خبر: ۶۴۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 23 August 2018

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم بهره برداری از پروژه آبياري تحت فشار قطره ای که امروز یک شهریورماه در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه قدرداان نعمت هایی که خداوند به ما داده هستیم، اظهار کرد: امیدواریم خداوند به بزرگی خود همه نعمت ها را به ما ببخشد و هرجه نعمت دارد را به ما ارزانی کند.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به پرورش خرمای برهی در بخش هایی از خوزستان، افزود: با توجه به اینکه خیلی نمی توانیم در بازاریابی خارجی خرمای برهی خوزستان موفق عمل کنیم و جایی را برای آن در بازار های خارجی ایجاد کنیم، خیلی علاقه مند به توسعه پرورش انبوه خرمای برهی در خوزستان نیستیم.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: باید خرماهایی که بازار پسند هستند و میتوان برای آن ها بازار های صادراتی را پیدا کرد، در استان خوزستان پرورش داده شوند.

حجتی عنوان کرد: از استاندار خوزستان بابت پشتیبانی و حمایت هایی که از بخش کشاورزی در خوزستان انجام داده است نهایت تشکر را دارم و امیدوارم این حمایت ها موجب توسعه و رونق هرچه بیشتر کشاورزی در خوزستان شود.

وی با بیان اینکه باید بحث سیستم های نوین آبیاری در منطقه تکثیر شوند، ادامه داد: کمتر نخیلاتی در استان خوزستان توسط سیستم های نوین، آبیاری می شوند. امیدواریم با توسعه این سیستم های نوین شاهد افزایش بهره وری در مصرف آب باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که در کشور ما ظرفیت های فراوانی برای توسعه و اشتغال وجود دارد و در این زمینه نیز کارهای خوبی در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار