سرمربی نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد که در بازی فردا مقابل نساجی پیروز شوند.
کد خبر: ۶۴۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 22 August 2018

عبدالله‌ ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی، اظهار کرد: بازی کردن مقابل نساجی در زمین خانگی آن‌ها بسیار سخت است. آن‌ها تماشاگران پرشوری داریم. امیدواریم در بازی فردا برنده بازی باشیم.

او افزود: نساجی تیم بسیار سخت‌کوشی است. حتی بازی نگاه کردن در وطنی سخت است. امیدوارم فردا روز ما باشد تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. چون در جدول رده‌بندی همسایه هم هستیم، مساوی به درد هیچ کداممان نمی‌خورد و بازی باید برنده داشته باشد.

او درباره بازی گذشته تیمش مقابل پرسپولیس گفت: تیم‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند انگیزه زیادی دارند. اگر همه تیم‌ها بتوانند بازی که مقابل این دو تیم به نمایش می‌گذارند در بازی‌های دیگر داشته باشند، لیگ پویایی خواهیم داشت. ما چهار بازی انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی در ادامه لیگ داشته باشیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره نساجی و نفت مسجد سلیمان که امسال به تازگی به لیگ برتر صعود کردند، توضیح داد: ما را لیگ یکی نگاه می‌کنند، چون تیم‌های تازه لیگ برتری شده اگر به همین مرحله قانع شوند، سقوط می‌کنند. اگر این دو تیم بتوانند ساختارشان را حفظ کنند می‌توانند در لیگ برتر بمانند در غیر اینصورت دوباره به لیگ یک سقوط می‌کنند. مدیریت، تفکر بازیکنان و تماشاگران در این امر بسیار مهم است.

ویسی درباره قضاوت فغانی در دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان گفت: هیچ موقع به داوری اعتراض نکردم. داور انسان است و باید اشتباه کند اما نباید اشتباه به شکلی باشد که یک تیم ضرر ببیند. همچنین نباید به این شکل باشد که اشتباه بازی قبلی را در بازی بعد تلافی کند. فغانی داوری است که هیچکس نمی‌تواند به او اعتراض کند چون خودش را به همه اثبات کرده است.

او در پایان در پاسخ به این سوال که کدام بازیکنانش در بازی فردا غایب هستند، اظهار کرد: میلاد میداوودی و قائد رحمتی مصدوم هستند ولی محروم نداریم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار