عضو شورای شهر اهواز با اشاره به حادثه آتش زدن لودر اجرائیات شهرداری توسط یک فرد متصرف که موجب سوختگی دو کارگر شد، گفت: اگر در این مورد مأموریت، سه مامور نیروی انتظامی که اجرائیات شهرداری را همراهی می‌کردند، مسلح بودند و محل را ترک ‌نمی‌کردند این اتفاقات رخ نمی‌داد.
کد خبر: ۶۴۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 20 August 2018

محمدرضا ایزدی در چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (۲۹ مردادماه) برگزار شد، با اشاره به درگیری یک فرد متصرف با ماموران اجرائیات شهرداری اهواز که موجب آتش زدن لودر شهرداری و زخمی شدن دو نفر از کارگران شد، اظهار کرد: متاسفانه در هفته گذشته شاهد اتفاقات تلخی بودیم و دو تن از کارگران شهرداری که طبق قانون و بر اساس حکم دادستان به وظیفه خود عمل می کردند مورد حمله قرار گرفته و با آتش‌سوزی مواجه شدند.

وی افزود: یکی از این کارگران شهرداری حدود ۴۰ درصد و دیگری حدود ۲۰ درصد دچار سوختگی شده است.

ایزدی اظهار کرد: اگر در این مورد مأموریت، سه مامور نیروی انتظامی که اجرائیات شهرداری را همراهی می‌کردند، مسلح بودند و محل را ترک ‌نمی‌کردند این اتفاقات رخ نمی‌داد.

عضو شورای شهر اهواز با تأکید بر لزوم پرداخت سهم ۴۲ درصدی جرائم تخلفات رانندگی در سطح شهر به شهرداری اهواز عنوان کرد: باید فرماندهی راهنمایی و رانندگی طبق قانون، ۴۲ درصد از جرایم تخلفات رانندگی در سطح شهر را به شهرداری اهواز پرداخت کند تا شهرداری بتواند نسبت به نگهداری سیستم هوشمند ثبت تخلفات اقدام کند و شاهد حوادث ناگواری که منجر به تلفات جانی و مصدوم شدن شهروندان شده است، نباشیم.

ایزدی در ادامه با اشاره به وجود بازارچه های غیررسمی در سطح شهر اهواز تصریح کرد: طی سالیان طولانی بیش از ۲۰ بازارچه غیررسمی در اهواز به وجود آمده و شهرداری از توسعه و نهادینه شدن این بازارچه ها جلوگیری نکرده و وجود این بازارچه ها مشکلاتی را متوجه شهروندان کرده است.

وی افزود: جمع آوری و بازخورد قهری با کاسبان در بازارچه های غیررسمی موجب تشدید بیکاری و عواقب ناخوشایندی می‌شود و از طرف دیگر همه روزه در محافل و مساجد شاهد اعتراض و گله مندی شهروندان از شرایط موجود در این بازارچه ها هستیم.

عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم توجه به ساماندهی بازارچه های غیررسمی گفت: باید اداره کل مسکن و شهرسازی خوزستان زمینی جهت ساماندهی این بازارچه ها به شهرداری تخصیص دهد و در غیر این صورت جمع آوری و ساماندهی اینگونه مشاغل توسط شهرداری امکان پذیر نیست.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار