جمعی از کارکنان و کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات چند ماهه خود در مقابل سرپرستی بانک ملی در اهواز تجمع کردند .
کد خبر: ۶۴۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 20 August 2018

یکی از کارگران گروه ملی فولاد ایران به نمایندگی از سایرین. اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون فقط حقوق فروردین ماه را به ما داده‌اند و کارگران خواستار پرداخت حقوق و معوقات خود هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور، کارگران اوضاع مالی بسیار بدی دارند و این تجمعات برای آن است تا حقمان را به ما بدهند و در این خصوص خواسته دیگری نداریم.

این کارگر ادامه داد: قول داده شده بود که تولید شرکت مجددا آغاز می‌شود و کارخانه به روند گذشته باز می‌گردد اما فقط چند روز تولید آزمایشی داشتیم و دیگر مواد اولیه برای تولید وارد کارخانه نشد.

وی گفت: شمش مورد نیاز تولید کارخانه که قرار بود از طرف فولاد خوزستان به ما داده شود تا کنون داده نشده و این کارگران موادی برای تولید ندارند. ما انتظار داریم مواد اولیه را تامین کنند تا بتوانیم تولید کنیم و و پس از تولید، شاهد پرداخت حقوق و مزایا باشیم.

کسری غفوری مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران در هفته گذشته از آغاز به کار مجدد یکی از خطوط کارخانه به صورت آزمایشی پس از گذشت حدود دو سال خبر داد و گفت: با تامین مواد اولیه همه خطوط تولید شرکت که از نظر اقتصادی دارای توجیه هستند، آغاز به کار خواهند کرد. همچنین بخشی از کارگران و پرسنل گروه ملی فولاد ایران 8 ماه حقوق معوق داشتند که در بدو ورود موفق شدیم 4 ماه حقوق معوق را به آن‌ها پرداخت کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار