نماینده مردم آبادان در مجلس:
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از مسئولان منطقه آزاد اروند خواست تا به عنوان حاکمیت منطقه تبعات ورود گردشگر در منطقه را کنترل کند.
کد خبر: ۶۴۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 21 August 2018

عامر کعبی با اشاره به اینکه ورود گردشگر از محورهای مهم تجارت امروز در کشورهای توسعه یافته و کمتر توسعه یافته است، گفت: باید در منطقه آزاد اروند یعنی شهرهای آبادان و خرمشهر با توجه به تقاضای گردشگران به ویژه عراقی ها به موضوع توریسم درمانی و خرید از بازارهای منطقه، نسبت به توسعه و پیشرفت منطقه به صورت افزایش و بهبود امکانات از یک سو و توان پاسخگویی به رفع نیاز شهروندان منطقه به عنوان اولویت نخست، اقدامات موثری را به انجام برسانیم.

وی افزود: باید در این مبحث مشکلات اجتماعی و ناهنجاری ها را نیز در نظر بگیریم و به طور حتم دستگاه های امنیتی و انتظامی تا حدود زیادی بر آسیب های ناشی از آن کنترل دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصناف و نهادهای نظارتی بازارهای منطقه باید به نحو موثرتری عمل کنند تا تبعات اقتصادی ناشی از حضور گردشگران به خصوص عراقی ها در منطقه کنترل و از احتکار و گران فروشی در بازارهای منطقه جلوگیری شود تا به مردم منطقه از این نظر دچار آسیب نشوند.

کعبی تصریح کرد: نمی شود حاکمیت داشت اما مسئولیت نداشت؛ سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ها باید در این خصوص به نحو موثرتری عمل کنند تا به معیشت مردم آبادان و خرمشهر از این بابت آسیبی وارد نشود.

وی گفت: درباره نظارت و کنترل بیشتر و بهتر اوضاع منطقه به ویژه در بحث بازار به مسئولان امر هشدارهای لازم را داده ایم تا نظارت و کنترل خود را در این خصوص شدت بیشتری ببخشند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار