استاندار خوزستان:
شریعتی گفت: تمامی فرمانداران و بخشداران استان باید در حوزه آموزش و پرورش فعال تر باشند . در تلاش هستیم اعتبارات لازم را در جهت جذب معلم در استان جذب کنیم. رییس شورای آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: در بحث پیش دبستانی و کنکور نیز به موفقیت های خوبی رسیده ایم.
کد خبر: ۶۴۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 19 August 2018
دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اولویت های این شورا در دو سال اخیر گفت:  مقرر شده است تا پایان سال مدارس کانکسی در استان برچیده خواهد شد . امسال ۱۶۰ مدرسه در مهرماه افتتاح می شود . تا پایان سال هم ۱۲۰ مدرسه دیگر نیز در استان مورد بهره برداری می رسد. این مسیر تا رسیدن سرانه فضای آموزشی و ورزشی به استانداردهای ملی ادامه می دهیم. 
 
به گزارش"تابناک"؛ شریعتی افزود: در موضوع کودکان بازمانده از تحصیل اقدامات خوبی صورت گرفته است. امسال نیز این کار را با قوت ادامه خواهیم داد. رییس شورای آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: باید این موضوع تا آخرین نفر کودک بازمانده تا تحصیل در استان ادامه می دهیم. باید عدالت آموزشی در فراهم کردن همه امکانات آموزشی برای همه واجدین شرایط تحصیل در استان برقرارشود. در حوزه اطلاع رسانی باید در حوزه تحصیل کودکان بازمانده در استان اقدامات رسانه ای گسترده تری انجام شود. نماینده عالی دولت در استان خوزستان خواستار اولویت دادن به مدارس دخترانه در ارائه امکانات آموزشی و پرورشی در استان شد. 
 
شریعتی گفت: تمامی فرمانداران و بخشداران استان باید در حوزه آموزش و پرورش فعال تر باشند . در تلاش هستیم اعتبارات لازم  را در جهت جذب معلم در استان جذب کنیم. رییس شورای آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: در بحث پیش دبستانی و کنکور نیز به موفقیت های خوبی رسیده ایم. 
 
 شریعتی ادامه داد: اساس طرح های اجتماعی بر پایه جذب و مشارکت سازمان های مردم نهاد و جوامع محلی در استان استوار شده است . امیدوارم در سال تحصیلی جدید اشکالات را در حوزه کودکان بازمانده از تحصیل رفع کنیم و تعداد بیشتری از بازماندگان از تحصیل را جذب کنیم. تمام عوامل اجرایی دولت در استان برای رفع مشکلات آموزش و پرورش جدیت عمل داشته باشند . شورای آموزش و پرورش استان شهریور ماه ظرف دوهفته آینده تشکیل شود.
 
 استاندار خوزستان گفت: اعتبارات خوبی برای تجهیز مدارس به سیستم سرمایشی و پنجره های دوجداره در استان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اختصاص خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار