مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند از اتمام کار تعمیر و تجهیز ۹ سالن نمایش در شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 21 August 2018

همایون قنواتی با اشاره با پیش بینی کار تعمیر و تجهیز ۱۲ سالن نمایش در شهرهای آبادان و خرمشهر افزود: در حال حاضر ۹ سالن به طور کامل تعمیر و تجهیز شدند که از این تعداد ۶ سالن نمایش در آبادان و سه سالن نمایش نیز در خرمشهر است.

وی اظهار کرد: گستردگی فعالیت های هنری و فرهنگی و اجراهای مختلف در سطح منطقه، ما را بر آن داشت تا به منظور بهره مندی بهتر و آسان‌تر هنرمندان منطقه کار تعمیر و تجهیز سالن های نمایش در سطح منطقه آراد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) را در دستور کار خود قرار دهیم و اکنون نیز قابلیت بهره برداری بهینه از این سالن ها وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه نگاهی بین المللی به اتفاقات هنری و فرهنگی در سطح منطقه داریم، تصریح کرد: برای ورود به عرصه بین المللی باید امکانات و بسترهای زیربنایی و متفاوت فراهم کنیم.

قنواتی با اشاره به اینکه بناهای فرهنگی با رویکردهای چند جانبه در منطقه آزاد اروند در حال ساختند، گفت: به طور قطع با در اختیار داشتن امکانات مناسب و مفید، می توانیم برنامه ها و رویدادهای بیشتری را در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی اجرا کنیم.

وی افزود: با توجه به آماده سازی سالن های نمایش، اهالی فرهنگ و هنر منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی و هنری می توانند از این امکانات و فضاهای به روز شده توسط سازمان منطقه آزاد اروند، بهره لازم را ببرند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار