فرماندار ویژه خرمشهر:
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: کشتارگاه صنعتی خرمشهر به عنوان پایلوت تولید گوشت کشور در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، بر همین اساس با کشور استرالیا تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است تا دام وارد شهرستان شود و در این کشتارگاه ذبح شود.
کد خبر: ۶۴۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 18 August 2018

ولی‌الله حیاتی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با تأکید بر اینکه شناخت شرایط زمان از مهمترین شاخص‌های انسان‌های با برنامه است، اظهار کرد: امروز انقلاب شکوهمند ما که ره‌آورد خون هزاران شهید و ثمره مجاهدت شهدا است، در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد.

وی عنوان کرد: دشمن برای جلوگیری از نشر انقلاب به زعم خود در حال توطئه است و تمام عیار به مصاف انقلاب آمده است، همه در این فشار تمام عیار اقتصادی وظیفه دارند، البته بنا به تعبیر مقام معظم رهبری آینده کشور روشن خواهد بود.

فرماندار ویژه خرمشهر با ضرورت دانستن وحدت، گفت: قطعا با وحدت و یکدلی از این شرایط ویژه عبور می‌کنیم، وحدت و همدلی رمز بقای جمهوری اسلامی ایران است و نباید ناخودآگاه در زمین دشمن بازی کنیم.

وی عنوان کرد: کشتارگاه صنعتی خرمشهر به عنوان پایلوت تولید گوشت کشور در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، بر همین اساس با کشور استرالیا تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است تا دام وارد شهرستان شود و در این کشتارگاه ذبح شود.

حیاتی افزود: با راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی خرمشهر ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول کار می‌شوند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: خط آبرسانی غدیر برای روستاهای خرمشهر چون حفار شرقی، معمره صنگور و... با اعتباری ۱۰ میلیارد تومان به زودی به صورت آزمایشی و در هفته دولت به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

حیاتی بیان کرد: به دنبال این هستیم که شرکت صابون سازی را به چرخه تولید بازگردانیم، بر همین اساس با سرمایه‌گذار جدید این شرکت جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

 

منع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار