معاون امور تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان:
معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که 20 شهرستان از 27 شهرستان استان در بحث تامین آب مورد نیاز دام‌ها با مشکل مواجه هستند، گفت: با توجه به خشکسالی رخ داده در کشور و استان خوزستان، در این 20 شهرستان آب با تانکر به دام‌های این مناطق داده می‌شوند.
کد خبر: ۶۴۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 18 August 2018

محمد مشکور زاده با اشاره به بحث خشکسالی و بروز برخی از مشکلات برای دام‌ها در استان اظهار کرد: با توجه به خشکسالی رخ داده در کشور و استان خوزستان، حدود 20 شهرستان با تنش آبی مواجه هستند و دام‌ها در این 20 شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی افزود: بحران خشکسالی در این 20 شهرستان با شدت و ضعف‌هایی همراه است به شکلی که وضعیت در برخی از شهرها بسیار نامناسب و در برخی از شهرستان‌ها اندکی بهتر است.

معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: با توجه به دستور رییس سازمان جهاد کشاورزی، مساعدت سازمان برنامه‌ریزی استان در بحث تامین بودجه مورد نیاز برای این طرح آبرسانی و همچنین همکاری استاندار خوزستان، کار توزیع آب با تانکر به دام‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.

مشکور زاده بیان کرد: از حدود 50 روز گذشته کار آبرسانی با تانکر به دام‌های استان آغاز شده است و آب در 20 شهرستانی که با تنش آبی مواجه هستند یا آب آن‌ها شور است، با تانکر به دام‌ها داده می‌شود.

وی با بیان این‌که 20 شهرستان از 27 شهرستان استان خوزستان در بحث تامین آب مورد نیاز دام‌ها با مشکل مواجه هستند، ادامه داد: شدت این بحران آبی بیشتر مربوط به شهرهای آبادان، خرمشهر، اهواز، شادگان و هویزه است اما سایر شهرها نیز وضعیت مناسبی در بحث آب شرب دامی ندارند و با تانکر به آن‌ها آبرسانی می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار