سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزرستان گفت: در داربی خوزستان اتحاد خوبی بین هواداران نفت آبادان و استقلال خوزستان وجود داشت که جای تبریک دارد.
کد خبر: ۶۴۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 17 August 2018

داریوش یزدی در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان، اظهارکرد: به بازیکنانم تبریک می گویم. این جوانان توانستند یک بازی تاکتیکی را به نمایش بگذارند و در دقایقی از بازی اگر کمی دقت داشتیم، می توانستم برنده هم باشیمف البته قطعا تاوان بازی دادن به جوانان همین است.

وی بیان کرد: در سه باز گذشته نیز فرصت های بسیاری را از دست دادیم و در این دیدار نیز به همین صورت بود. در این مسابقه استراتژی خوبی داشتیم و موقعیت های خوبی را هم ایجاد کردیم. آبادان تیم خوبی است که در حمله بازیکنان تاثیرگذاری دارد و در مقاطعی نیز عرصه را بر ما تنگ کرد، البته به آن ها اجازه ندادیم که از موقعیت هایشان بهر ببرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزرستان در پاسخ به این سوال که نقطه ضعف نفت را در چه بخشی دیدید؟ گفت: در هر صورت نفت نیاز به زمان دارد تا جا بیفتد. هر تیمی نقاط ضعف و قوت دارد و بهتر است سرمربی نفت درخصوص آن ها صحبت کند.

وی درخصوص اتحاد هواداران دو تیم آبادانی و اهوازی نیز عنوان کرد: به هواداران خسته نباشید، می گویم. آن ها خیلی خوب تیم های خود را تشوق کردند و اتحاد خوبی بین هواداران دو تیم وجود داشت که جای تبریک دارد.

یزدی در پایان گفت: به دو سه بازیکن دیگر نیاز داریم و در حال رایزنی هیستبم تا با جذب آن ها ضعف های مان را پوشش دهیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار