استاندار خوزستان:
استاندارخوزستان با تاکید بر این که دولت نباید به درمان نگاه درآمدی و اقتصادی داشته باشد گفت: خوزستان اگرچه نیاز به بازسازی و نوسازی سیستم درمانی در‌ حوزه دولتی دارد اما این بخش نباید با بخش خصوصی رقابت کند.
کد خبر: ۶۴۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 17 August 2018

غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح پروژه درمانی بیمارستان آپادانا که امروز (۲۶ مردادماه) برگزار شد، با بیان اینکه حمایت از اقدامات بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان وظیفه دولت است، اظهار کرد: یکی از موضوع هایی که همواره بیان می شود موضوع رفت و آمد توریست ها در خوزستان است و همیشه تاکید می شود که باید ماندگاری توریستها و ارایه خدمات درمانی و درآمدزایی به آنها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش"تابناک"؛ وی تصریح کرد: باید برای توریسم درمانی شرایطی فراهم کنیم که توریست‌ها همه مسائل و مشکلاتشان را در خوزستان رفع کنند و رغبت داشته باشند در استان خوزستان باقی بمانند.

شریعتی عنوان کرد: ثبات در تصمیم گیری ها و قوانین برای جذب توریست ها اهمیت دارد و موجب رونق و گسترش سایر موارد می شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: نباید با بخشی نگری عمل کنیم زیرا عمل با بخشی نگری آثار منفی بر جای می گذارد.

وی گفت: کیفیت کار پزشکان و رسیدگی به امور برای این کار یک مشوق محسوب می شود و با توجه به حضور پزشکان و اساتید بزرگ در سطح استان خوزستان شایسته نیست برخی از خدمات پزشکی در خوزستان ارائه نشود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در مواردی که بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان فعال است بخش دولتی نباید وارد شود و تنها مواردی که بخش خصوصی در آن فعال نیست، بخش دولتی وارد کار شود.

شریعتی ادامه داد: بخش دولتی نباید به درمان نگاه اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: بخش دولتی و خصوصی نباید در حوزه بهداشت و درمان رقابت کنند بلکه بخش خصوصی و دولتی باید با هم و در کنار هم مشکلاتشان را حل کنند.

شریعتی گفت: باورهای نادرست رایج در جامعه در خصوص توانمندی بهداشت و درمان باید اصلاح شوند که در این راستا نیاز به ورود و به روز کردن خدمات و تکنولوژی داریم تا شهروندان برای امور درمانی به خارج از استان سفر نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار