مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش خبر داد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش گفت: فاز اول عملیات اجرایی پروژه بیمارستان 206 تخت‌خوابه شهدای شوش شامل اسکلت بتنی بیمارستان به پایان رسیده است.
کد خبر: ۶۴۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 17 August 2018

نوروز سواری با اشاره به سرانه پایین تخت بیمارستانی در شهرستان شوش، اظهار کرد: پروژه احداث بیمارستان ۲۰۶ تخت‌خوابه در سال‌های اخیر برای این شهرستان کلید خورد که روند اجرایی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این پروژه زیر نظر وزارت مسکن وشهرسازی تعریف شده بود، گفت: با پایان فاز اول این پروژه شامل تمامی مراحل زیرسازی و بتن ریزی با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی کل پروژه تا به امروز همراه است، فاز دوم این پروژه تا تجهیز آن توسط وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش با اشاره به توافقاتی که بین وزارت بهداشت و درمان و وزارت مسکن و شهرسازی برای از سرگیری این پروژه انجام شده است، افزود: طی صورت جلسه‌ای که میان این دو وزارتخانه در ماه گذشته صورت گرفت مصوب شد تا این پروژه به وزارت بهداشت و درمان محول شود که پس از ابلاغ این پروژه امیدواریم روند اجرایی این پروژه تسریع پیدا کند.

سواری سرانه تخت بیمارستان به ازای هر ۱۷۰۰ نفر را یک تخت عنوان کرد و بیان کرد: با توجه به جمعیت شوش به تعداد ۴۲۰ تخت نیاز است که در حال حاضر در بیمارستان نظام مافی ۱۲۵ تخت فعال موجود است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی بیمارستان جدید کمبود تخت در شوش تا حد زیادی برطرف می‌‌شود، گفت: تعداد ۴۰ تخت دیگر نیز توسط وزارت بهداشت و درمان به بیمارستان نظام مافی اختصاص یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش عنوان کرد: مناقصه احداث فضای ساختمانی برای این ۴۰ تخت‌بیمارستانی در شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار