مدیر شبکه بهداشت خرمشهر:
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: وضعیت فاضلاب و سرویس بهداشتی مدارس برخی روستاها و مناطق حاشیه ای در برخی روستاها و حواشی بسیار نامطلوب است.
کد خبر: ۶۴۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 17 August 2018

فرشید بهشتی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرمشهر اظهار کرد: عمده مشکلات مدارس خرمشهر بحث گرفتگی آب و فاضلاب است که بیشترین مشکل در حواشی شهرستان است.

وی افزود: سرویس های بهداشتی مدارس حوزه روستاهای غرب کارون با وضعیت بدی مواجه بوده و مناطقی همچون کوی معین، طویجات و عباره و روستای رحمانیه نیز مشکلات بسیاری دارند.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر در ادامه با اشاره به نزدیک بودن مراسم اربعین به بیان برخی مشکلات بهداشتی مواکب در سال گذشته پرداخت و گفت: عمده مشکلات موکب ها در سال گذشته، رهاسازی فاضلاب در فضای آزاد بوده است که می تواند عامل بیماری ها و مشکلات بسیار باشد و برای صیانت از سلامت زائران باید امسال به این موضوع توجه ویژه ای شود.

وی از توجه به بحث تهیه یخ و آب خنک با توجه به همزمان شدن مراسم اربعین با فصل گرما، تهیه کارت های تندرستی به صورت رایگان برای موکب داران و استفاده از یخچال در مواکب خدمات رسان به عنوان دیگر موارد نیازمند پیگیری یاد کرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار