سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: نمی توانیم با خودمان تعارف کنیم ولی یک عده نمی خواهند فولاد با آرامش حرکت کند.
کد خبر: ۶۴۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 16 August 2018

سیاکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی، اظهارکرد: این برد با ارزش را به غیرت و شرف بازیکنانم که تا آخرین لحضه بازی مردانه ایستادند و جنگیدند و آن هایی که قلب شان با ما است و از سرمایه های خودشان حمایت می کنند، تقدیم می کنم.

وی بیان کرد: از بازی با نفت مسجدسلیمان روند رو به رشد ما شروع شد. امروز نیز همان روند را ادامه دادیم؛ یکی دو صحنه مشکوک به پنالتی نیز بود که متاسفانه دیده نشد اما از این بازیکنانم می توانند بازی یک بر صفر باخته را با این همه فشار و جو منفی را برابر یک تیم با انگیزه ببرند، ارزش شش امتیاز داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درپاسخ به این سوال که گویا شما در پایان بازی در حال خداحافظی بودید که ایوب والی مانع از این کار شد، گفت: نمی توانیم با خودمان تعارف کنیم ولی یک عده نمی خواهند فولاد با آرامش حرکت کند. سال گذشته هفته بیستم آن هم با یک بازی کمتر در رده دوم بودیم که به ما توهین می کردند. من نمی دانم مسوولان انتظامی این شهر کجا هستند و کار شان چیست؟ امنیت و کنترل ورزشگاه با چه کسی است ؟ در هفته های گذشته هواداران مصدوم شدند و این همه مامور در ورزشگاه است که کارشان چیست؟

وی افزود: فوتبال 90 دقیقه است ولی هواداران حوصله نمی کنند. هوادار واقعی اعتراض کند من مخلص آن هستم ولی بگذارید بازی تمام شود و بعد اعتراض کنید. آن هایی که در دقیقه 30 می گویند پورموسوی برود، دشمن فوتبال هستند. من سرمایه استان هستم و کار را از پایه آغاز کردم و مگر می شود فوتبال را متوجه نشوم؟

پورموسوی گفت: قصد داشتم از فوتبال خداحافظی کنم. من یک مربی حرفه ای هستم و باید این مسایل را بپذیرم و ولی این رفتارها اعتراض نیست و در جهت تخریب من و بازیکنانم است. اگر خواستم خداحافظی کنم برای این بود که فولاد ضربه نخورد. قول می دهم این تیم یکی از بهترین تیم های فولاد است ولی صبر و تحمل نمی کنند. من به خاطر بازیکنانم برگشتم و می مانم و به عنوان یک سرباز به فوتبال خوزستان خدمت می کنم.

وی تاکید کرد: اگر رفتار این عده هوادار معترض ادامه پیدا کند، از آن ها شکایت می کنم و از باشگاه و مسوولان شرکت نیز می خواهم که واقعا این موضوع را پیگری کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: اگر من بروم چه کسی می خواهد بیاید؟ آخرین مربیانی که در تیم های لیگ برتری خوزستان مربیگری می کنند ویسی، پورموسوی و یزدی هستند و اگر ما برویم مربیان غیر بومی می آیند. به هر حال هوادار باید تحمل کند. به بازیکنان و تیمم افتخار می کنم و اگر امروز هم می باختیم از آن ها تشکر می کردم زیرا با تمام وجود بازی کردند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار