معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول با بیان اینکه سالانه سه هزار دانشجو در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند، از پذیرش دانشجو در 29 رشته کارشناسی پیوسته صرفا براساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 17 August 2018

مسعود بیتانه اظهار کرد: در مجموع 31 رشته کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول وجود دارد که پذیرش دانشجو در 29 رشته از این 31 رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود و تنها در دو رشته پرستاری و مامایی پذیرش‌ها براساس آزمون داوطلب انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود هشت هزار و 500 دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، افزود: سالانه حدود سه هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول پذیرفته می‌شوند. ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در رشته‌های موجود در این دانشگاه از شنبه، 20 مردادماه آغاز شده است و داوطلبان برای ثبت‌نام در این رشته‌ها می‌توانند به سایت www.azmoon.org مراجعه کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول درخصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان این دانشگاه، گفت: برای دانشجویان دانشگاه تسهیلات مختلفی مانند اعطا وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته شده است. بازپرداخت این وام‌ها نیز پس از فراغت از تحصیل خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پذیرش دانشجو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار