استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی بر استفاده از زبان هنر در انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت: با گذشت زمان و شکاف بین نسل‌ها، به انتقال فرهنگ و مفاهیم دفاع مقدس نیاز داریم و این کار باید به شکل هنرمندانه انجام شود.
کد خبر: ۶۴۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 15 August 2018

مجید خدابخش در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه استفاده از زبان هنر در انتقال مفاهیم ارزشی، تاثیرگذاری بیشتری دارد، افزود: رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس بهتر از دیگران می‌توانند این ارزش‌ها را بیان کنند.

وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: مفاهیم دفاع مقدس صرفاً با سخنرانی انتقال نمی‌یابد و باید برای نسل جوان از شیوه‌های هنری و متناسب با سلیقه آنان استفاده شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشدید نبرد اقتصادی دشمنان با ملت ایران، گفت: در چنین شرایطی به تزریق روحیه امید، وحدت، مقاومت و سلحشوری بسیار نیاز داریم و یادآوری تاریخ انقلاب و دفاع مقدس می‌تواند برای کسانی که زندگی روزمره آنها را دچار غفلت و فراموشی کرده موثر باشد.

وی با تأکید بر ارائه برنامه‌های مدون از سوی دستگاه‌های اجرایی استان برای هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خوشبختانه هفته دفاع مقدس هر سال تکرار می‌شود و دستگاه‌ها به وظایف خود آشنا هستند؛ اما هر سال این برنامه‌ها باید تنوع داشته باشد.

خدابخش همچنین تأکید کرد که نقش جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس در ویژه‌برنامه‌های این هفته فراموش نشود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اقای استاندار مایحتاج زندگی چه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار