کد خبر: ۶۴۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 15 August 2018

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، در اخرین پست اینستاگرامی اش تصاویری از آیین بزرگداشت روز حمایت از صنایع کوچک منتشر کرد. وی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: شاخص ملی محیط کسب و کار افت کرده است / عده‌ای برای مقاصد سیاسی نازل نقش اپوزیسیون می‌گیرند.

 

 

 

رئیس مجلس در پستی دیگر نوشت: 

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال روحانی جلیل القدر حضرت آیت الله محمدعلی اسماعیل پور ( قمشه‌ای) از علمای اسلام موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان از اساتید بنام در تدریس دروس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم بودند. آیت الله محمدعلى اسماعیل پور در سراسر عمر پر برکت خویش به فراگیری و نشر علوم دینی و حوزوی اشتغال داشته و شاگردان زیادی تربیت نمودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت ایشان به روحانیت، حوزه های علمیه و بیت مکرم، برای آن عالم ربانی علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

 

 

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی اش نوشت: 

حسن روحانیدر گفتگوی تلویزیونی هفته پیش خود در واکنش به وصول سؤال از رئیس‌جمهور توسط مجلس برای پاسخ به سؤالات نمایندگان مردم، با ابراز ناراحتی ازاین موضع مدعی شد: «با مجلس روابط مان روابطی بسیار خوب و نزدیک است. هروقت مجلسی‌ها خواستند با هم نشستیم و بحث کردیم و نیازی به این کار نبود»

این ادعای رئیس‌جمهور مبنی بر ارتباط مستمر با نمایندگان مجلس در هر زمانی، تعجب همگان را برانگیخت زیرا احمد توکلی نماینده سابق مجلس پس از انتشار نامه معروف 4وزیر دولت یازدهم به رئیس‌جمهور مبنی بر تشدید رکود در کشور در مهرماه 94، دلیل انتشار این نامه در رسانه‌ها را اینگونه روایت کرد: « نامه وزرا به رئیس‌جمهور و انتشار آن از طریق رسانه‌ها که یکی از آن‌ها وزیر دفاع است و صنعت گسترده‌ای را مدیریت می‌کند، حاکی از آن است که وزرا دسترسی به رئیس‌جمهور ندارند و باید برای دیدار با وی و بیان مسائل و مشکلاتشان از رئیس‌جمهور وقت بگیرند و معمولاً هم موفق نمی‌شوند.

یکی از وزرای مهم دولت می‌گفت که برای کارهایم، در حاشیه جلسه هیئت دولت با رئیس‌جمهور مسائلم را مطرح می‌کنم، چون رئیس‌جمهور به ما وقت دیدار نمی‌دهد»! بنابراین هنگامی که حتی وزرای دولت برای دسترسی به رئیس‌جمهور باید مشقت فراوانی متحمل شوند، این ادعای رئیس‌جمهور مبنی بر دسترسی نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور در هر زمانی، تا چه میزان صحت دارد؟
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی از حامیان پر و پا قرص دولت که از هیچ اقدامی در راستای خدمت به دولت در مجلس ابائی ندارد، از جمله دیگر نمایندگانی بود که نسبت به بی اعتنایی حسن روحانی به نمایندگان مجلس معترض شد.

نماینده مردم رشت هم می‌گوید روحانی به نمایندگان مجلس وقت دیدار نمی‌دهد: «فراکسیون مستقلین چندین هفته است که درخواست دیدار با آقای روحانی را داده است، اما ایشان وقت نمی‌دهد. توقع داریم رئیس‌جمهور وقت بگذارد تا حرف‌ها گفته شود اما متاسفانه این دیدار موکول به هفته‌های دیگر می‌شود.»

 

 

 

وی در ادامه پست زیر را در خصوص لزوم صحبت رئیس جمهور با مردم منتشر کرد.

 

 

 

نماینده رشت همچنین تصاویری از جلسه اش با رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان و اولین جلسه کارگروه رفع موانع و تسهیل اجرای قوانین مرتبط با امور ایثارگران به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، از بازدیدش از آزادراه تبریز – سهندنوشت.

در این بازدید مسعود پزشکیان با اشاره به پیشروی بسیار خوب پروژه آزادراه ، به مهمترین مساله حل شده یعنی تملک اراضی مسیر اشاره کرد و گفت: در مقایسه با سالهای گذشته و طی بازدیدهای مکرری که از این پروژه داشته‌ایم، امروز شاهد تغییرات محسوس در مسیر هستیم، همینطور پل‌های موجود در مسیر ، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و امیدواریم با قدرت این فعالیت ادامه داشته باشد.

پزشکیان همچنین با اشاره به پروژه‌های مهم استان از قبیل اتوبان تبریز - بازرگان و قطار میانه - تبریز ، پیشرفت عملیات اجرایی آزادراه تبریز - اندیشه - سهند را بسیار خوب ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از فعالیتهای شبانه روزی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند و مشارکت کننده پروژه ، خاطرنشان کرد : تحقق برنامه‌های کلان عمرانی نیازمند عزم جدی مسئولان است و ما نیز در حد توان خود در کنار شما خواهیم بود.
پورمهدی مشاور استاندار نیز در این بازدید، ضمن تقدیر از مشارکت کننده پروژه بابت تعهد کاری ، آزادراه تبریز - اندیشه - سهند را جزو بزرگترین پروژه‌های مهم و حیاتی قلمداد کرد و ادامه داد: دولت و بخش خصوصی مصمم هستند این پروژه با مشارکت هم در مدت زمان پیش‌بینی شده پایان یابد.
ربیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این بازدید ضمن تشکر از پزشکیان،پور مهدی،برزگر،طاهرخانی معاون وزیر،شهردار و شورای شهر جدید سهند از تلاش‌های چهارماهه کارکنان شرکت عمران برای رفع موانع مادی و حقوقی تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت:شرکت با تامین منابع مالی، رفع موانع، تملک اراضی مسیر و ... تمام عوامل خود را برای به انجام رساندن پروژه بسیج کرده است.
وی همینطور ضمن تشکر از شریک سرمایه گذار پروژه به خاطر قول مساعد برای افزایش تجهیزات و ماشین آلات عمرانی ، خاطرنشان ساخت : با تلاش شبانه روزی شرکت عمران و بخش خصوصی و با برنامه زمانبندی دقیق و پیگیری مستمر به امید خدا تا پایان سال پروژه زیر بار ترافیکی می رود و در شهریور سال آینده به طور کامل افتتاح می شود.

 

 

 

 

علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی به نامه رییس قوه قضاییه به رهبر انقلاب برای اقدامات ویژه در برخورد با اخلالگران اقتصادی واکنش نشان داد و گفت که نباید به هر بهانه‌ای متوسل به حکم حکومتی شویم.

علی مطهری در یادداشتی نوشت: «بهتر بود رییس قوه قضاییه قوانین و احکام مورد نیاز را از طریق مجلس به دست می‌آورد. قوه قضاییه می‌توانست از راه لایحه یا طرح دوفوریتی به خواسته‌اش برسد و نباید کاری می‌کرد که مجلس را دور بزند. مجلس برای مدت موقت و معین اختیاراتی را به قوه قضاییه برای مبارزه با تخلفات اقتصادی در شرایط امروز می‌داد و مشکل این قوه حل می‌شد. نباید به هر بهانه‌ای متوسل به حکم حکومتی شویم. حکم حکومتی در جایی است که راه قانونی وجود نداشته باشد. ممکن است بگویند زمان را از دست می‌دادیم، پاسخ این است که تفاوت زمانی آن از زمان ارائه‌ی طرح دو فوریتی تا تایید شورای نگهبان پنج تا هفت روز است. این مدت ارزش استفاده از حکم حکومتی را نداشت و اصولا اصل بر این است که همه کارها براساس قانون انجام شود و اگر لازم است برای مدت موقت قوانین خاص مغایر قوانین موجود داشته باشیم این استجازه باید از مجلس انجام شود. اقدام عجولانه قوه قضاییه برای بسیاری از نمایندگان قابل درک نیست.»

 

 

 

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در مجلس، با انتشار پستی در اینستاگرام یادداشت کرد: 

در آستانه نودمین سالگرد تأسیس بانک ملی ایران به اتفاق تنی چند از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، توفیق دیدار با همکاران و کارکنان زحمت‌کش، پرتلاش و متعهد بانک ملی ایران، و بازدید از موزه ارزشمند این بانک نصیبم شد. 

بانک ملی ایران سابقه درخشان و تاثیرگذار در امور اقتصادی و توسعه‌ای کشور داشته و همواره یاور دولت‌ها در پاسخ به مطالبات مردم بوده است. معتقدم بانک‌ها اگر بخواهند در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند باید از واسطه‌گری پرهیز کنند.

 

 

 

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، به انعکاس سخنان امروز مقام معظم رهبری پرداخت:

درهمین زمینه اقتصادی هیچ بن‌بستی وجود ندارد.مشکلات کشور،مشکلات اقتصاد،شناخته شده است و راه‌حل‌ها هم شناخته شده است.دشمن کمین گرفته است و به مجردی که این مشکل را در داخل مشاهده کردند، فورا مثل مگسی که روی زخم می نشیند، روی مشکل می نشیند و از این بنا می کند به سواستفاده کردن! القا می کند که نظام اسلامی نتوانست.
‌‌
من نمی دانم شما چقدر با تبلیغات جهانی ارتباط دارید،حالا که دیگر فضای_مجازی در اختیار همه است؛به طور دائم از صد طرف تبلیغات علیه نظام اسلامی و جمهوری اسلامی و همه‌ی دستگاه‌های کشور شروع می شود،بخاطر خطایی که زیدی، عمرو، بکری انجام دادند. دشمن از این سواستفاده می کند. ۹۷/۵/۲۲

 

 

 

 

وی همچنین سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را گرامی داشت.

 

 

 

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژى مجلس، ویدیویی از بازدیدش از طرح بزرگ اقتصادی تولید بلوک های سبک و پیش ساخته منتشر کرد.

 

 

 

وی همچنین از حضورش در نشست های مهم شهرستان اندیمشک خبر داد.

 

 

 

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس، در صفحه خود در اینستاگرام عنوان کرد: جلسه بررسی طرح بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان با حضور معاون بنیاد مسکن کشور معاون عمرانی استاندار و مسیولین استانی و شهرستان.

خوشبختانه عملیات اجرایی نسبتا خوب در حال انجام است ولی لازم است بیشتر تلاش کرد. بیش از هزار و دویست واحد انجام شده و ارزش ملک مردم در مناطق محروم افزایش یافته و بافت شهر کاملا در حال تغییر است.

 

 

 

وی همچنین در توضیح تصویر زیر نوشت: همشهری محترمم سرکار خانم نسترن نصریان کسب مدال طلا المپیاد جهانی اختراعات کره جنوبی ۲۰۱۸و دریافت جایزه ویژه مسابقات (جایزه ویژه انجمن زنان کارافرین جهان)تبریک به ایشان و خانواده محترمش که با تلاش و جدیت این افتخار را آفریدند. 

 

 

 

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، مطرح کرد: استان همدان به کارخانه صنایع لبنی نیاز مبرم دارد و تعطیلی کارخانه ای مهم که محصولات آن در سال های اخیر به بسیاری از استان ها صادر می شده قابل قبول نیست.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همراه با با مدیرعامل صنایع شیر ایران و مدیرعامل شیر پگاه ضمن بازدید از بخش های مختلف کارخانه اظهار کرد: با گرانی پیش آمده و تعداد 400 نیروی مستقیم و غیر مستقیم شرکت نباید اجازه داد این سرمایه ملی تعطیل شده وکارگران آن در آستانه بیکار شدن پیش روند.
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس بیان داشت: با افزایش قیمت مواد اولیه محصولات لبنی(شیر) و تبدیل به شیر خشک این تصمیم شرایط بدی را در بازار ایجاد کرده و موجب نارضایتی بسیاری از کارخانه داران محصولات لبنی شده است.
وی افزود: با افزایش گرانی ها و عدم مهار نرخ تورم منجرب تعطیلی بسیاری از کارخانه ها در سطح کشور شده که دولت بایستی تدبیری در این خصوص بیندیشد.
امیر خجسته در پایان گفت: دولت بایستی به منظور رونق در تولیدات محصولات دامی از تبدیل محصولات به شیر خشک و صادرات به سایر کشورها جلوگیری کند.

 

 

 

 امیرخجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از نطق خود در موافقت با استیضاح وزیر کار، گفت: چه برنامه‌ای برای بازنشستگان داشتید ؟ آیا برنامه‌ها اجرا شد؟ آقای ربیعی کارگران ما در شرایط سخت به سر می‌برند،آیا کارگران متناسب با تورم تعیین تکلیف شدند؟ چه فکری برای اقشار آسیب‌پذیر کردید؟ آسیب‌های اجتماعی مرتفع نشده است. 

نماینده مردم همدان عنوان کرد:آقای ربیعی واردات بی‌رویه گوشی موبایل آن هم توسط متولی اصلی اشتغال کشور، 10 هزار گوشی موبایل با رقم حدود 23 میلیون یورو توسط شرکت بین‌المللی بازرگانی تجاری وارد بازار شد، به چه حقی این کار انجام شد؟ آیا وزارتخانه شما تجاری است؟
 آقای ربیعی دادن 80 درصد جایگاه هیات مدیره‌ها به افراد خاص و عدم تخصص موجب ورشکستگی این شرکت‌های اقتصادی می‌شود.
امیرخجسته در پایان تاکید کرد: حال اشتغال کشور خوب نیست، دستور وام بانک‌ها عملی نشده است.

آقای ربیعی این نامه شما در خصوص وام نخبگان است، شما نوشتید این موضوع در عرض دو هفته انجام شود، بانک‌های وزارت تعاون هشت ماه است که این را دریافت کردند و بچه‌ها را سرگردان کردند. آقای ربیعی پاسخگو باشید. همکاران امروز در معرض یک آزمایش بزرگ هستید، امروز بحث جناحی نیست، امروز بحث حیثیت مجلس است. نگویند مجلس معامله‌گر است، مجلس معامله‌گر نیست.

 

 

 

سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، با انتشار ویدیویی نوشت: به بهانه روز خبرنگار در دیدار از برخی رسانه‌ها، تلاش کردم تا در حد بضاعت و وسع، حضوری از تلاش‌های خبرنگاران و ارباب جراید سپاسگزاری کنم. قدردانی از تلاش‌های سازنده‌ی خبرنگاران تلاش‌گر و نویسندگان شریف رسانه‌ها اتفاقی است که باید هر روز و هر بار که حقیقتی را در رسانه‌ها می‌خوانیم و به واقعیتی پی می‌بریم، رخ دهد. روز خبرنگار در واقع روزی برای نمود این قدرشناسی هر روزه است. قدردان زحمات همه خبرنگاران شریف هستم. 

 

 

 

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرامی خود یادداشت کرد: در ایران چهل سال است که مسائل امنیتی بر حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی سایه انداخته و مناسبات این حوزه‌ها را در قامت خطراتی بالقوه شناسایی کرده است. چنین نگاهی اصلی‌ترین زمینه تنگ شدن دایره فعالیت‌ها در این حوزه‌ها است که با توجیهات امنیتی انجام می‌گیرد. این وضعیت امروز بعد از اصراری چهل ساله انباشتی از نارضایتی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی ایجاد کرده و شهروندان را به این احساس رسانده که دیدگاه‌های امنیتی به این حوزه‌ها چون طنابی دست و پای آنها را در زندگی شخصی و استفاده از حداقل پدیده‌های مورد تمایل جامعه بسته است. مخصوصاً با توجه به افزایش چشمگیر سفرهای خارجی ایرانیان یک حس دوگانگی از نحوه برخورد دولت‌ها با شهروندان بوجود می‌آید. در کشورهای دیگر برخوردهای امنیتی بواسطه فعالیت‌های اجتماعی و محدودسازی شهروندان دیده نمی‌شود اما در ایران با کوچکترین مسائل برخورد امنیتی و فیزیکی صورت میگیرد که این لطمه بسیار جدی به اعتماد مردم وارد خواهد آورد و نارضایتی عمومی را در پی خواهد داشت. اما این نارضایتی‌ها همیشه هم خفته و ساکت نخواهند بود. مخصوصاً اگر با تکرار تصمیمات اشتباهی همچون منوط کردن اجرای موسیقی خیابانی به کسب مجوز و غیره، سبک زندگی و زیست‌اجتماعی مردم بیش از قبل زیر فشار پلیسی قرار بگیرد. 

 

 

 

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم استان قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با انتشار پست زیر ار پیوستنش به کمپین "فرزندت کجاست؟" خبر داد.

 

 

 

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تدوین آیین نامه امحا و دفن زباله های بیمارستانی میان وزارت کشور و وزارت بهداشت ودرمان، گفت: وظیفه جمع آوری و امحا زباله های بیمارستانی برعهده مراکز درمانی است، اما بیمارستان ها به هیچ عنوان به تنهایی قادربه این کار نبوده و بخشی از جمع آوری و دفن پسماند های بیمارستانی درحوزه وظایف شهرداری ها است؛ بنابراین با توجه به نوع زباله ها کار در این حوزه باید به صورت تخصصی انجام شود.

نماینده مردم نایین خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شرایط جمع آوری پسماندهای بیمارستانی با زباله های عادی بسیار متفاوت است، افزود: راهکارهایی که تاکنون برای این بحث پیشنهاد شده همراه با مشکلاتی بوده که باید به تمامی آنها توجه کرد، البته مسئولان و مدیران بیمارستان ها باید در این خصوص طرح مشکل کرده و درصورت وجود موانع مسائل را با دستگاه های مرتبط درمیان گذارند؛ به عنوان مثال آیین نامه اخیر میان وزارت بهداشت و وزارت کشور برای چگونگی دفن زباله های بیمارستانی درشفافیت این مسیر و مشخص شدن وظایف هریک دستگاه ها موثر است.

وی با تاکید بر اینکه بخش اول جمع آوری و امحا زباله های بیمارستانی دراختیار مراکز درمانی قرار دارد، تصریح کرد: باید بیمارستان ها به شکل مناسب و براساس استانداردهای موجود اقدام به این کار کنند، اما برای تحویل پسماندها به مراجع دیگر جهت حمل و دفن زباله ها شهرداری ها باید طبق توافقات صورت گرفته وارد عمل شوند؛ لذا اگر در این فرآیند مشکلی ایجاد شود به طورحتم در هر مرحله ای نهادهای مرتبط باید پاسخگو باشد، زیرا دفن غیراصولی زباله های بیمارستانی منجر به انتقال بیماری های خطرناک عفونی خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به اینکه باید از روش های بهداشتی و دستگاه های مناسب زباله سوزی با هدف جداسازی زباله های عفونی از غیرعفونی استفاده شود،گفت:شهرداری ها به هیچ عنوان حق دفن زباله ها حتی پسماندهای خانگی درحاشیه شهرها و در محل زندگی حاشیه نشین ها ندارند، این عملکرد شهرداری ها خلاف قانون بوده و باید با آن برخورد کرد؛ البته فرآیندها باید به نوعی طراحی شود که از شیوه های علمی برای این بخش استفاده شود، درحال حاضر درمانگاه ها زباله های عفونی قابل توجهی ندارند؛ لذا حجم زباله های تولید شده دربیمارستان ها قابل مقایسه با درمانگاه نبوده و نمی توان نسبت به این بخش بی توجه بود.

 

 

 

على اصغر یوسف نژاد نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس، تصاویری از بازدیدش از شعبه ساری تامین اجتماعی منتشر کرد.

 

 

 

همایون هاشمی نماینده مردم میاندوآب شاهین دژ و تکاب در مجلس، اظهار داشت: درپی حادثه تلخ تصادف هفته گذشته در محور تکاب -شاهیندژ که منجر به فوت دو نفر و مجروح شدن ۱۹ نفر از همشهریان شاهیندژی گردید، با وزیر راه و شهرسازی دیدار و مراتب اعتراض خود را نسبت به وضعیت راه های جنوب استان به اطلاع وی رساندم.
با اشاره به وضعیت نامساعد راه های جنوب استان علی الخصوص جاده های محور تکاب- شاهیندژ-میاندوآب و تکاب-بیجار از آن ها به عنوان قتلگاه مردم محروم منطقه یاد کرده وخواستار رسیدگی جدی به وضعیت این جاده ها شدم.

مهندس آخوندی در این دیدار با ابراز تاسف از اتفاق رخ داده و تسلیت به خانواده های حادثه دیدگان گفت علی رغم مشکلات بدهی دولت به پیمانکاران و تامین بودجه پروژه های عمرانی ،بهسازی جاده های مناطق محروم کماکان در اولویت کارهای این وزارتخانه قرار دارد .
همچنین جذب مشارکت شرکت ایمیدرو برای اجرای پروژه محور تکاب-دندی مشارکت ۴۰ میلیارد تومانی ایمیدرو در این پروژه یکی از کارهای بزرگ و یادگار به یادماندنی برای منطقه جنوب استان می باشد که می تواند با تسهیل رفت و آمد مردم این منطقه به مرکز کشور بار ترافیک و فشار را از روی محور های دیگر مواصلاتی بردارد.
وضعیت جاده تکاب -شاهیندژ ، محور تکاب -بیجار، پروژه سرچم، محور میاندوآب-شاهیندژ و جاده های روستایی کردکندی شاهیندژ، منطقه اوریات، محور کرفتو، جاده روستاهای چهارطاق - چیچکلو، حاجی آباد-قازانلو و محور صفاخانه-سد قاسملو درخواست قیر رایگان برای شهرداری های حوزه انتخابیه و درخواست قیر برای پروژه های مسکن مهر ازدیگر محورهای گفتگو باوزیر محترم بود.

 

 

 

 

علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس، تصاویری از جلسه شورای اداری شهرستان شهربابک، دیدارش با مدیر عامل شرکت خدمات بازرگانی معادن و تصاویری از  واحد های صنعتی گود غلامعلی به مناسبت بیست و یکم مرداد روز صنایع کوچک به اشتراک گذاشت.

 

 

 


 

محمد دامادی نماینده ساری و میاندرود در مجلس، از جلسه اش با استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی استان خبر داد.

 

 

 

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در تازه ترین پست های اینستاگرامی اش تصاویری از مراسم تجلیل از دانش آموزان کاشانی دارای رتبه زیر 100در آزمون سراسری و تصاویری از  مجموعه برنامه های تحکیم بنیان خانواده در روستاهای کاشان و آران و بیدگل به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار