مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت:با تعطیلی آخرین فروشگاه غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی در دزفول این شهر از واحدهای عرضه غیر مجاز سموم پاکسازی شد.
کد خبر: ۶۴۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 17 August 2018

احمد زارعی افزود:به منظور تامین امنیت غذایی مردم و حفظ محیط زیست و جلوگیری از توزیع سموم شیمیایی از سوی فروشگاه های غیرمجاز ،کمیته ساماندهی سموم شیمیایی در دزفول طی اقدامی مشترک با نیروی انتظامی و پلیس اماکن این فروشگاه متخلف و فاقد مجوز را در کوی مدرس دزفول تعطیل کرد.

وی افزود:نظارت جدی بر توزیع و فروش آفت کش های نباتی از اولویت های مدیریت جهاد کشاورزی دزفول می باشد و به منظور انجام این مهم و برخورد شدید قانونی با متخلفان ،گشت مشترک در حال انجام است ضمن اینکه با تعطیلی این فروشگاه از این پس هیچ فروشگاه غیرمجاز عرضه سم کشاورزی در سطح شهر دزفول وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت:البته چند فروشگاه غیرمجاز دیگر در سطح روستاها و شهرهای تابعه شهرستان دزفول همچنان فعالیت دارند که ساماندهی آنها در حال انجام است .

وی اضافه کرد:کلیه فروشندگان سموم اقدام به جذب کارشناس فنی نموده و پرونده های آنها برای کسب مجوز در روند پیگیری در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی موجود است.

تا اواخر سال 95، بیش از 250 فروشگاه عرضه سم و بذر در شهرستان دزفول فعالیت داشتند که تنها تعدادی از آنها مجوز فعالیت داشتند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار