سرپرست فرمانداری شادگان:
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: بانک ها موانع پرداخت تسهیلات در شادگان را رفع کنند.
کد خبر: ۶۴۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 17 August 2018

سعید حاجیان در جلسه شورای هماهنگی بانک های عامل این شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان و ارائه پیشنهادهای اجرای طرح های فراگیر و پایدار و تبصره ۲۰ اظهار کرد: از کلیه بانک های شهرستان انتظار می رود در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار با متقاضیان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه همکاری کنند.

وی تاکید کرد: از کلیه بانک های شهرستان شادگان انتظار می رود با انعطاف و تعامل بیشتر زمینه حرکت بهتر در مسیر توسعه اشتغالزایی در سطح شهرستان را فراهم کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان همچنین بر لزوم برگزاری جلسات منظم شورای بانک های عامل هر هفته در شهرستان گفت: مقرر شد تمامی بانک ها، گزارش عملکرد پرداخت تسهیلات خود را کتبا اعلام و در شورای بانک ها ارائه دهد.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال در این شهرستان بهره گرفت، بیان کرد: نرخ بیکاری در شادگان بالا است و باید با ایجاد اشتغال زمینه برای کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان فراهم شود.

همکاری کلیه بانک های شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان ، تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج و... از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار