رئیس انجمن صنفی آژانس‌های مسافرتی استان همدان با بیان اینکه هیچ سرمایه‌گذاری در استان همدان در صنعت هوایی ورود نمی‌کند، از سرمایه‌گذاران استان خواست تا در این زمینه ورود کنند.
کد خبر: ۶۴۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 14 August 2018
رئیس انجمن صنفی آژانس‌های مسافرتی استان همدان با بیان اینکه هیچ سرمایه‌گذاری در استان همدان در صنعت هوایی ورود نمی‌کند، از سرمایه‌گذاران استان خواست تا در این زمینه ورود کنند.

به گزارش ایسنا، محمد فیضی، با اشاره به اینکه قیمت بلیط هواپیما ۲ برابر شده است، اظهار کرد: پرواز همدان- مشهد و همدان- کیش به علت عدم استقبال همدانی‌ها و متضرر شدن چارترکننده و مشکلات شرکت هواپیمایی آتا بسته شد.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت هوایی سوددهی خوبی دارد، افزود: همدان سرمایه‌دارانی دارد که حتی می‌توانند هواپیما خریداری کنند، اما متأسفانه تا کنون کسی در این زمینه ورود نکرده است.

فیضی با اشاره به اینکه در حال حاضر همدان پرواز داخلی ندارد، گفت: در حال رایزنی برای چارتر کردن پرواز‌های کیش و مشهد هستیم که در صورت پیدا شدن سرمایه‌گذار مناسب این پرواز‌ها از سر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در استان همدان ۷ بند الف. یا همان دفتر مسافرت هوایی فعالیت دارند که این دفاتر فقط می‌توانند بلیط بفروشند، خاطرنشان کرد: همچنین در این استان ۴۳ دفتر مسافرتی بند ب. و ۳۰ دفتر مسافرتی بند پ. وجود دارد.

رئیس انجمن صنفی آژانس‌های مسافرتی استان همدان با اشاره به اینکه مسافرت‌های هوایی بیشتر از سوی قشر مرفه و بازاریان استقبال می‌شود، بیان کرد: همه اقشار با هواپیما سفر می‌کنند، اما بیشترین مسافرت‌های هوایی توسط قشر مرفه و بازاریان انجام می‌شود.

وی با اشاره به بالا بودن قیمت بلیط هواپیما، افزود: قیمت بلیط هواپیمای همدان- مشهد ۶۰۰ هزار تومان بود که بسیاری از مردم توان خرید بلیط هواپیما نداشته و با قطار سفر می‌کنند.

فیضی با بیان اینکه هواپیما‌های بوئینگ وارد شده به صنعت هوایی کشور نو نیستند، عنوان کرد: در سال گذشته با تصویب برجام و رفع تحریم‌ها چند هواپیمای نوخریداری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار