دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر:
دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با اشاره به ارسال فراخوان جشنواره در همه استان‌های کشور گفت: از بین همه‌ استان‌ها، خوزستان، اصفهان، تهران، البرز، فارس، گیلان، بوشهر، لرستان و ایلام و خراسان شمالی در جشنواره کنونی حضور دارند.
کد خبر: ۶۴۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 14 August 2018

همایون قنواتی ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: آئین رونمایی پوستر جشنواره امسال برای اولین بار در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود که 161 اثر در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی به مرحله داوری رسیدند.

وی افزود: در هیئت انتخاب آثار رسیده، 10 اثر در بخش خیابانی، 10 اثر در بخش صحنه ای و 2 اثر خارج از بخش مسابقه پذیرفته شده است.

دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر بیان کرد: گروه انتخاب آثار متشکل از ساناز بیان، سامان خلیلیان، پیام لاریان، مرتضی شاه کرم و نادر اسدی هستند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته فراخوان این جشنواره را ضمن اطلاع رسانی در رسانه‌های مختلف به تمام استان‌ها ارسال کردیم، گفت: از بین تمام استان‌های شرکت کننده استان‌های خوزستان، اصفهان، تهران، البرز، فارس، گیلان، بوشهر، لرستان و ایلام و خراسان شمالی در جشنواره کنونی حضور دارند.

قنواتی عنوان کرد: آثار پذیرفته شده به لحاظ کیفی قابل توجه و در خور شان، مخاطب است، چرا که سطح بالای آثار رسیده در جلسات با گروه انتخاب قابل لمس بود.

دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهرگفت: داوران بخش صحنه‌ای، حسین مسافر آستانه، کوروش زارعی و مریم معترف و داوران بخش خیابانی، امیرحسین شفیعی، علی محمد رادمنش و آرزو افشار هستند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار