ستاره تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به وضعیت مصدومیتش، گفت: شرایطم طوری نیست که دیگر بتوانم ۴۰ دقیقه مداوم در زمین باشم.
کد خبر: ۶۴۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ 13 August 2018

حامد حدادی در جریان تمرین امروز تیم ملی بسکتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جریان تمرینات احساس درد داشتم که متوجه شدم از ناحیه کشاله ران مصدوم شده‌ام و پزشک نیز گفت که باید استراحت و فیزیوتراپی داشته‌باشم تا شرایطم بهتر شود. پزشک تاکید کرده که فعلا تمرین نداشته باشم و با توجه به آسیبی که دارم باید زمان کمتری در میدان باشم و نباید ۴۰ دقیقه بازی کنم.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران و آسیا درباره شرایط تیم ملی در آستانه بازی‌های آسیایی اظهار کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه خوبی در جاکارتا کسب کنیم. تلاش ما این است که قهرمان شویم. قول مدال طلا نمی‌دهیم اما تلاشمان برای این است که قهرمان شویم.

حدادی درباره تیم‌های شرکت کننده در بازی‌های آسیایی بیان کرد: فکر نمی‌کردم که شرایط بازی‌های آسیایی اینطور باشد که هر تیمی بخواهد برود و بیاید. البته فیلیپین برگشت و امارات هم که جایگاهی ندارد. به نظرم دیگر تیم‌ها با بهترین شرایط راهی جاکارتا شوند.

ستاره تیم ملی درباره نبودن پزشک و فیزیوتراپ در تیم نیز انتقادهایی کرد و گفت: شاهد این هستیم که مسوولان جاکارتا اجازه نمی‌دهند عواملی مثل ماساژور، بدنساز و تدارکات کنار تیم باشند اما این‌ها فاکتورهای اصلی برای موفقیت تیم هستند و باید حتما باشند چرا که در غیر این صورت تیم ضربه می‌خورد. امیدوارم به هرشکلی که شده این افراد کنار تیم باشند.

حدادی درباره وضعیت قراردادش برای فصل آینده نیز عنوان کرد: بعد از پایان فصل قبل دو پیشنهاد خیلی خوب داشتم اما به نتیجه نرسیدیم و مقصر مدیر برنامه‌هایم شد. به نظرم کمی طمع شد که قرارداد امضا نکردم. اکنون دو پیشنهاد دیگر از چین دارم که در حال بررسی است. فعلا وضعیتم مشخص نیست. شاید در چین بمانم یا در ایران بازی کنم. تیم هم پیدا نشود آکادمی خودم را وارد لیگ می‌کنم. هیچ تیمی که پول نمی‌دهد ما هم نمی‌دهیم و شاید اواسط راه منحل شدیم. همه بازیکنان را هم به این تیم می‌آوریم. (با خنده)

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بسکتبال ، حامد حدادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار