در جدیدترین اظهار نظر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی مهارت خلبان و اطمینان وی در توانایی خود در نشاندن هواپیما در فرودگاه یاسوج عامل سقوط بوده است. 
کد خبر: ۶۴۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲ 12 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی، حادثه تلخ سقوط هواپیمای ای تی آر مسیر تهران به یاسوج پس از گذشت حدود شش ماه و پیدا شدن بقایای پیکر جانباختگان هنوز هم در پی کشف جزئیات و دلیل اصلی وقوع، به تیتر یک رسانه ها تبدیل می شود. 
مدتی است که اظهار نظر های متعدد و گاها متناقضی از دلیل اصلی حادثه اعلام می شود که با توجه نمودن به منبع ادعا کننده می توان دریافت که برخی از این اظهار نظر ها در راستای تبرئه نمودن برخی اشخاص یا دستگاه های دولتی یا غیردولتی است! 
در جدیدترین اظهار نظر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ادعا کرده است که مهارت خلبان و اطمینان وی در توانایی خود در نشاندن هواپیما در فرودگاه یاسوج عامل سقوط بوده است. 
معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر تعیین مقصر سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری مرجع نظر دهی در خصوص سوانح هوایی است و این سازمان اعلام کرده است که خلبان مقصر سقوط هواپیما بوده است. هرچند خلبان ماهر بوده ولی مهارت زیادش باعث شده تصور کند می تواند در فرودگاه مقصد نشست داشته باشد.
به گفته مهرداد تقی زاده براساس نوارهای موجود کمک خلبان به خلبان این پرواز اعلام می کند یا به تهران برگردیم و یا در فرودگاه اصفهان به عنوان فرودگاه آلترناتیو فرود بیاییم که خلبان این درخواست را قبول نکرده و متأسفانه این اتفاق رخ می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار