رییس دانشگاه پیام‌نور اهواز با بیان اینکه امسال ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه سه هزار و 800 نفر اعلام شده است، گفت: در مجموع حدود 70 رشته گرایش در این دانشگاه وجود دارد.
کد خبر: ۶۴۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 12 August 2018

پرویز سلیمانی‌مقدم با اشاره به اینکه در سایت سازمان سنجش مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون 15 تا 24 مرداد اعلام شده است، اظهار کرد: در دانشگاه پیام نور اهواز در مجموع حدود 70 رشته گرایش وجود دارد که در تمام این رشته‌ها و در چهار گرایش علوم تجربی، ریاضی، انسانی و هنر، دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود هفت هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور اهواز مشغول به تحصیل هستند، افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو امسال برای دانشگاه حدود سه هزار و 800 نفر اعلام شده است. از 70 رشته گرایش موجود در دانشگاه تنها در حدود 15 رشته گرایش، پذیرش دانشجو براساس آزمون داوطلب انجام می‌شود و در سایر رشته گرایش‌ها دانشجویان صرفا براساس سوابق تحصیلی پذیرش خواهند شد.

رییس دانشگاه پیام نور اهواز تصریح کرد: تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌تواند برای دانشجویان مناسب باشد چراکه تغییر رشته در این دانشگاه چندان سخت نیست. امکان تحصیل همزمان در دو رشته در دانشگاه وجود دارد و همچنین مهمانی در دانشگاه پیام نور در سطح استان بسیار راحت است.

سلیمانی‌مقدم ادامه داد: در دانشگاه پیام نور دانشجو می‌تواند محل آزمون را نیز خود تعیین کند و به طور مثال در صورتی که در شهری غیر از محل سکونت خود مشغول به تحصیل است می‌تواند محل زندگی خود را به عنوان محل آزمون انتخاب کند. رشته‌های آموزش مجازی نیز در دانشگاه وجود دارند که در این رشته‌ها حضور در کلاس درس برای درس‌های تئوری و نظری الزامی نیست و این شرایط برای افرادی که شاغل هستند بسیار مفید است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار